اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 17 مهر

رژه موتوری ماموران پست کرمان برگزار شد

رژه موتوری ماموران اداره کل پست استان کرمان به مناسبت 17 مهر ماه روز جهانی پست برگزار شد.

رژه موتوری ماموران پست کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست صبح امروز رژه موتوری خودروهای پست به همراه نامه‌رسانان از محل اداره پست تا مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان‌ برگزار شد.

مدیریت و کارکنان پست با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه،‌ گلباران و عطر‌افشانی قبور شهدا، یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند و با شهیدان برای خدمت صادقانه به مردم عهد و پیمانی مجدد بستند.

همچنین به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست مراسم جشنی توسط اداره پست استان کرمان با حضور استاندار کرمان در خانه شهر برگزار شد.

روز پیام‌آوران شادی و مهربانی گرامی باد

روزهایی که خبری از پرنده‌های فلزی که هم به سرعت می‌روند، می‌پرند و خبری از ایمیل، چت و موبایل نبود، حضور شما بیشتر جلوه‌گر بود، اما می‌خواهم امروز زحمات شما را یادآور شوم در سال‌های جنگ و جهاد ... زمانی که مادر رزمنده نگران بر در خانه چشم به راه آمدنت بود تا شاید خبری از جگرگوشه ‌خود بگیرد.

آن روزها گاهی غمگین و گاهی دل‌شاد می‌شدی، رسالت خود را آورنده ‌پیام‌های مهربانی و شادی می‌دانستی، اما گاهی برخلاف میل درونی‌ات که می‌دانم مهربانی و سخاوت در آن جای داشت، نامه‌هایی را بر دوش می‌کشیدی که سنگینی‌اش برایت کمرشکن بود، خبر شهادت ... .

آن روزها وقتی تو را در کوچه‌های بارانی نظاره‌گر بودم که چگونه‌ قطره‌های باران دست‌های پرمهرت را نوازش می‌کرد و بدرقه‌ات را آب و جاروب می‌ساخت، باز تو در آن هیاهو‌ و شلوغ‌بازی باران در فکر رساندن نامه‌هایت بودی تا شاید دلی را شاد یا منتظری را از انتظار رهایی ببخشی‌.

نمی‌دانم این روزها سالی چند بار قاصدک خبرهای زندگی روزمره این مردم می‌شوی، اما این را خوب می‌دانم که هنوز هم در دل‌های مردم جای داری و تلاش‌های بی‌وقفه‌ات فراموش نشدنی است.

روز جهانی پست بر زحمت‌کشان شرکت پست، پیام‌آوران نیکی و صلح و شادی، نامه‌رسانان تلاش‌گر مبارک باد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول