اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان قم عنوان کرد

فعال‌سازی پست الکترونیکی در قم

مدیرکل پست استان قم گفت: استان قم با بهره‌مندی از پست الکترونیک خدمات ویژه‌ای مانند رهگیری الکترونیکی بسته‌‌های پستی، امضای دیجیتال گیرنده بسته‌های پستی و ... به مشترکین ارائه می‌کند.

فعال‌سازی پست الکترونیکی در قم

محمد حسین رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته پست اظهار کرد: اداره پست استان قم همپای جهان به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود.

وی، فعال‌سازی پست الکترونیکی در استان قم را از جمله خدمات الکترونیکی پست عنوان کرد و ادامه داد: خدمات پستی با وب الکترونیکی انجام می‌شود و کاربران باجه‌ها نمی‌توانند در قیمت و تاریخ تحویل بسته‌های پستی دخل و تصرفی داشته باشند.

مدیرکل پست استان قم با تبیین مزایای پست الکترونیکی، یادآور شد: مشترکین می‌توانند با وارد کردن کد 20 رقمی که روی مرسوله و روی بسته پستی و رسید پیگیری آن درج شده در سایت اینترنتی پست، از زمان دریافت و تحویل بسته‌های خود اطلاع یابند.

وی با اشاره به مجهز بودن پست به ثبت امضای گیرندگان مرسولات پستی گفت: پس از تحویل مرسوله پستی به گیرندگان، امضای آنان توسط دستگاه «PDA » به صورت آنلاین در سایت الکترونیکی پست قابل رؤیت است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام صندوق‌های پست در قم هوشمند هستند، تصریح کرد: پس از قرار گرفتن نامه‌ها و پاکت‌های پستی در صندوق‌ها، کاربران پستی مطلع می‌شوند .

وی اضافه کرد: باز و بسته شدن درب صندوق‌های پستی نیز در شبکه توسط سیستم هوشمند ثبت و ابلاغ می‌شود.

مدیرکل پست استان قم در پایان با اشاره به تعداد صندوق‌های پستی در استان قم، خاطرنشان کرد: هم اکنون 152 واحد پستی در استان فعال است که از این تعداد 97 واحد شهری، 57 واحد روستایی و 55 واحد دفاتر ICT روستاها و شهرهای تابعه است.

انتهای پیام/78005/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول