اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

پست نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با توجه به وظایفی که از دیرباز پست در انتقال مرسولات مردم به یکدیگر داشته است نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد.

پست نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی اجتماعی انسان‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت روز جهانی پست در دیدار با جمعی از کارکنان اداره کل پست استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: پست در کشور ایران از قدمتی کهن برخوردار است.

وی افزود: یکی از گسترده‌ترین انواع ابزارهای ارتباطی بین مردم در نقاط مختلف کشور و دنیا پست است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به نیاز جوامع در حال توسعه به شبکه‌های ارتباطی بیان کرد: جوامع در حال توسعه برای تحقق توسعه خود باید به شبکه ارتباطی بیشتر توجه کرده و برای گسترش آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

باریک‌بین تصریح کرد: پیام و پیام‌رسانی به عنوان یک نیاز اجتماعی در زندگی و به خصوص در بین افراد شهرنشین همواره مطرح بوده و از دیرباز نقش‌تعیین کننده‌ای داشته و دارد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه کارکنان پست امانتدار مردم هستند، ادامه داد: کارکنان اداره پست که مرسولات پستی به دست آنان سپرده می‌شود، امانتدار مردم هستند و باید این امانت‌ها را همان گونه که تحویل گرفته‌اند، به مقصد تحویل دهند.

این مسئول اضافه کرد: بنابر این در راستای انجام وظایف خود باید دقت زیادی داشته باشید و با نیت الهی برای انجام وظایف خود گام بردارید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک امانت بزرگ در دست ملت ایران است، عنوان کرد: اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی که شهدای گرانقدری برای حفظ آن جان خود را نثار کردند، یک امانت بزرگ در دست ملت ایران به خصوص مسئولان است که باید سالم به نسل‌های بعدی تحویل دهیم.

باریک‌بین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های این اداره کل اظهار کرد: امیدواریم اداره کل پست استان قزوین همان گونه که برای جلب رضایت مشتریان خود گام‌های خوبی برداشته بتواند این مسیر را با موفقیت ادامه دهد.

این مسئول با اشاره به روایتی از امام محمدباقر(ع) در مورد امانت‌داری گفت: صله رحم و امانت در روز قیامت در دو طرف پل صراط قرار دارند، بنابر این وقتی کسی که صله رحم را به جا می‌آورد و کسی که امانت‌دار است به پل صراط می‌رسد تمام اعمال وی مورد قبول حق‌تعالی قرار می‌گیرد.

نماینده مقام معظم رهبری در قزوین ادامه داد: اما اگر کسی در این دنیا صله رحم را به جا نیاورد و در امانت خیانت کند، هیچ عملی از وی پذیرفته نمی‌شود و صراط وی را وارد آتش دوزخ می‌‌کند.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول