اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خبر داد

اجرای دومین مرحله آزمایشی سرشماری عمومی کشاورزی در آذربایجان شرقی

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری آذربایجان شرقی از اجرای دومین مرحله آزمایشی سرشماری عمومی کشاورزی در این استان همزمان با سایر استان‌های کشور خبر داد.

اجرای دومین مرحله آزمایشی سرشماری عمومی کشاورزی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حیدر فتح‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دومین آزمایش سرشماری عمومی کشاورزی در 31 دهستان از 31 استان و 5 شهر کشور اجرا خواهد شد که در استان آذربایجان شرقی هم دهستان هرزندات از توابع شهرستان مرند برای اجرای این مرحله تعیین شده است.

وی، جمع‌آوری اطلاعات واحدهای کشاورزی به طور عمده را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح از 27 مهر تا 29 آبان سال جاری از طریق مراجعه به خانوارهای ساکن در آبادی‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری آذربایجان شرقی با بیان این که سرشماری عمومی کشاورزی در سال 1393 در سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: این سرشماری، سومین سرشماری عمومی کشاورزی در تاریخ کشور است و برای اولین بار با استفاده از ابزار الکترونیکی (تبلت) اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این که اولین مرحله آزمایشی این طرح در سه استان از جمله آذربایجان شرقی در پاییز سال 91 انجام شد، افزود: در مرحله دوم آزمایشی برای ثبت اطلاعات از سه فرم الکترونیکی شامل فرم‌های فهرست‌برداری، بهره‌برداری و آبادی استفاده خواهد شد.

فتح‌زاده همچنین از آموزش مجریان این طرح از تاریخ 14 تا 25 مهر ماه خبر داد.

انتهای پیام/60002/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول