اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

سهم اردبیل از تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی 356 میلیارد ریال است

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: سهم استان اردبیل از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه کشاورزی 356 میلیارد ریال است.

سهم اردبیل از تسهیلات صندوق توسعه کشاورزی 356 میلیارد ریال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه‌ای که به منظور بررسی آخرین روند طرح‌های معرفی شده از محل تسهیلات ریالی بودجه 90-91 برگزار شد، اظهار داشت: ما خواستار تعیین تکلیف طرح‌های معرفی شده از محل تسهیلات ریالی بودجه سال 91 صندوق توسعه ملی از سوی بانک‌های عامل هستیم.

وی بر جذب اعتبار ابلاغی از صندوق توسعه ملی از محل تسهیلات هفت درصد بودجه سال 90 تا پایان مهر ماه جاری تاکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل عنوان کرد: سهم استان اردبیل از محل تسهیلات ریالی بودجه 90 صندوق توسعه کشاورزی 356 میلیارد ریال است که در این راستا 49 طرح در قالب توسعه بخش کشاورزی به بانک سپه معرفی شده تا تسهیلات مورد نظر را با سود هفت درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کند.

عاملی افزود: از این میزان تاکنون 142 میلیارد و 500 میلیون ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و 40 میلیارد و 641 میلیون ریال به طرح‌های معرفی شده از سوی بانک عامل پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان به هیچ عنوان نباید از محل تسهیلات ریالی بودجه 90 صندوق توسعه کشاورزی طرح جدیدی را به بانک عامل معرفی کند، بیان داشت: بانک سپه هم باید تا پایان مهر ماه عقد قرارداد طرح‌های مصوب را تعیین تکلیف کرده و طرح‌هایی که به دلیل غیرقانونی بودن و یا عدم مراجعه صاحبان آنان هنوز به تصویب نرسیده به جای آنها طرح‌های اولویت‌داری که کارهای بررسی آنان به مرحله اتمام رسیده جایگزین و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از معرفی 103 طرح از محل تسهیلات ریالی بودجه سال 91 صندوق توسعه ملی به بانک‌های عامل در استان خبر داد.

عاملی خاطر‌نشان کرد: این تعداد طرح‌ها از محل تسهیلات ریالی بودجه 91 صندوق توسعه ملی با سود 13 درصد با تسهیلات 674 میلیارد ریال به بانک‌ های عامل از جمله سپه، کشاورزی، رفاه کارگران، صادرات و توسعه تعاون معرفی شده‌اند که تاکنون 97 میلیارد ریال به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.

وی از مدیران عامل بانک‌ها خواست نسبت به بررسی و نهایی کردن طرح‌ها در فرصت باقیمانده تا پایان آذر ماه سال جاری در خصوص جذب 100 درصدی اعتبارات ابلاغی از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی سال 91 اقدام و تسهیلات مورد نیاز متقاضیان را پرداخت کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل افزود: در راستای حمایت از واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و با توجه به محدودیت زمانی دستگا‌ه‌های دخیل و بانک‌ های عامل باید با همکاری و مشارکت یکدیگر در جذب تسهیلات طرح‌های بزرگ معرفی شده در بخش کشاورزی و صندوق توسعه ملی گام‌های موثرتری بردارند تا شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در استان باشیم.

انتهای پیام/62005/س/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول