اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان تاکید کرد

برگزاری دوره‌های آموزشی در بسیج مهندسی استان زنجان

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان گفت: تقویت گروه‌های تخصصی در بسیج مهندسی مورد توجه جدی است.

برگزاری دوره‌های آموزشی در بسیج مهندسی استان زنجان

علی‌رضا بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: توان مشورتی گروه‌های تخصصی سازمان بسیج مهندسین باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی به ظرفیت اعضای بسیج مهندسین اشاره کرد و گفت: توان علمی و فنی اعضای سازمان بسیج مهندسین بسیار مناسب است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل فعالیت کاری اعضای سازمان امکان تقویت فعالیت گروه‌های تخصصی نیست، یادآور شد: اعضای سازمان با حضور فعال خود می‌توانند توان فعالیتی گروه‌های تخصصی را ارتقاء بخشند.

این مسئول به اقدامات آموزشی برای اعضای سازمان بسیج مهندسین اشاره کرد و گفت: اقدامات متنوعی برای اعضای سازمان در سال‌جاری برنامه‌ریزی شده است.

بیگدلی به فعالیت های آموزشی در حال انجام اشاره و خاطرنشان کرد: دوره تست و بازرسی جوش برای مهندسین برگزار شد.   

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های آموزشی سازمان بسیج مهندسین متنوع است، افزود: در روزهای آینده دیگر دوره‌های آموزشی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی پوشش مناسب دوره‌های آموزشی برای اعضای سارمان را یادآور شد و تاکید کرد: تلاش می‌شود دوره‌های آموزشی پوشش مناسبی برای همه اعضای سازمان ایجاد کند.

بیگدلی برگزاری دوره‌های ورزشی و مسابقات را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: برگزاری دوره‌های ورزشی نیز در حال حاضر انجام می‌شود.                                

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان برگزاری همایش پیاده‌روی را یادآور شد و اذعان داشت: در راستای اجرای برنامه‌‌های ورزشی این پیاده‌روی خانوادگی برای اعضای سازمان برگزار شده است.

این مسئول از برگزاری دوره آموزشی matlab در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دوره آموزشی نیز برای اعضای سازمان بسیج مهندسین برنامه‌ریزی شده است.

بیگدلی محتوای علمی این دوره را مورد تاکید قرار داد و افزود: برنامه‌‌سازی، یکی از ابزارهای حل مسئله است که یکی از نرم‌افزارهای برنامه‌نویسی که دارای زبان سطح بالایی بوده، نرم‌‌افزار matlab است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان با بیان اینکه نرم‌افزار matlab دارای گستردگی فراوانی است، یادآور شد: این نرم‌افزار را می‌توان از نگاه‌های متفاوتی آموزش داد.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول