اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

بسیج دانشجویی ثمره دوراندیشی امام خمینی است

بسیج دانشجویی ثمره تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام است.

بسیج دانشجویی ثمره دوراندیشی امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان مهدی برزگر بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان اظهار داشت: بسیج و به خصوص بسیج دانشجویی ثمره تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) است که برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام در عرصه‌های مختلف تشکیل شد.

وی افزود: مراکز علمی و دانشگاهی به لحاظ حضور جوانان و دانشجویان از اهداف و برنامه‌های دشمنان بود تا با نفوذ در آن و تأثیر در دانشجویان بتوانند به نظام ضربه وارد کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ادامه داد: اما با حضور و فعالیت بسیج دانشجویی این دسیسه نیز خنثی شد و همه دانشجویان بسیجی با شعار پاسداری از اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی فعالیت خود را آغاز کردند.

برزگر یادآور شد: دانشجویان بسیجی آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی را پیش گرفته تا به سر منزل مقصود برسانند.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف تشکیل بسیج دانشجویی شناسایی نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی در کنار دانشگاهیان و نیروهای متخصص و متعهد بود تا به جامعه معرفی شده و برای خدمت آماده شوند و این وظیفه بسیار سنگین و خطیر است.

مسئول بسیج دانشجویان استان قزوین در ادامه سخنان خود به خصوصیات بسیج دانشجویی اشاره و تصریح کرد: بسیج دانشجویی علاوه بر اینکه باید مطالبه‌گر، حق‌بین و بابصیرت و منطقی باشد باید از تیزبینی و هوشیاری لازم برای وارد نشدن در بازی‌های سیاسی هم برخوردار باشد که تا امروز اینچنین بوده است.

انتهای پیام/2667/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول