اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق عملیات سپاه شاهرود:

بسیجیان در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خودسازی کنند

مسئول سابق عملیات سپاه شاهرود گفت: بسیجیان باید در سنگر دفاع از انقلاب و اسلام خودسازی کنند تا بتوانند دگرسازی کرده و الگویی برای جامعه باشند.

بسیجیان در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب خودسازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی باقری امشب در نشست بصیرتی که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد غربای شاهرود برگزار شد، در سخنانی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس با بیان دستاوردهای آن، اظهار داشت: بزرگ‎ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس، خودباوری و تکیه به نیرو و استعداد داخلی بود و همین دستاورد نیز اکنون برای ما مفید و سازنده است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیاز به کشف استعداد و ظرفیت‌های نو دارد، بیان کرد: جامعه ما سرشار از انرژی و نیرو استعداد است و باید از این نیرو و انرژی در مسیر حرکت در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

مسئول سابق عملیات سپاه شاهرود تصریح کرد: دشمنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا انقلاب اسلامی را مهار کنند و این همه تحریم و فشار برای تسلیم کردن ما برابر خواسته‌های شیطانیشان است.

وی خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی درست و جهت‌دار نیروی جامعه را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حرکت داد و در این مسیر بسیج و بسیجیان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

باقری افزود: بسیج و بسیجیان باید با خودسازی و سپس دگرسازی بتوانند نقش‌های دشمنان را در عرصه‌های مختلف ناکام بگذارند و این نیاز به تلاش گسترده همه اقشار بسیج در جامعه دارد.

وی با تأکید بر توطئه‌های دشمنان گفت: نباید از توطئه‌های دشمنان غافل بود؛ چرا که آن‎ها همیشه در حال نیرنگ و دسیسه‌چینی هستند و اعتماد به آن‎ها منجر به خطر برای جامعه خواهد شد.

این کارشناس سیاسی سپاه شاهرود تصریح کرد: اعتماد به دشمنان باید با توجه به واقعیت و میزان مشارکت و همت دشمنان در اعتمادسازی باشد و اگر یک سویه باشد منجر به شکست و خسران خواهد بود.

وی تأکید کرد: ایستادگی ملت ایران برابر استکبار امروز ایران را به کشوری قدرتمند و تأثیرگذار در منطقه تبدیل کرده است و ما باید هوشمندانه این اقتدار را حفظ کنیم و همچنین با جهان تعامل سازنده داشته باشیم.

باقری بیان کرد: آگاهی و شناخت ما از جامعه پیرامونی کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم و با نقش خود تصمیم‌سازی‌های مهمی را نیز رقم بزنیم و ما باید روی این موضوع کار کنیم.

مسئول سابق عملیات سپاه شاهرود با بیان اینکه فرهنگ بسیج و بسیجی موجب پیشرفت جامعه به سمت قله‌های پیشرفت خواهد بود، گفت: فرهنگ بسیج ما را تاکنون به موفقیت رسانده و هر جا از فرهنگ بسیج جدا شدیم به بیراهه رفتیم و اکنون نیز برای تعامل با دنیا باید این فرهنگ را به کار بندیم تا موفق شویم.

باقری افزود: فرهنگ تعامل و همکاری، تدبیر و حکمت، امید و خودباوری و اتکا به خداوند در همه کارها همان فرهنگ بسیج است که ما در گردنه‌های سخت انقلاب با این فرهنگ به سلامت عبور کرده‌ایم.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول