اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

اهداف بسیج و دانشگاه یکسان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: اهداف بسیج و دانشگاه یکسان و با یکدیگر تلفیق شده است.

اهداف بسیج و دانشگاه یکسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی در مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج دانشجویی این دانشگاه با اشاره به حمایت‌های این دانشگاه از نهاد بسیج دانشجویی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از نخستین روزهای تأسیس، حمایت و پشتیبانی از بسیج دانشجویی را وظیفه خود دانسته و سپاه پاسداران نیز افراد با اخلاص را از بین دانشجویان برای مسئولیت این نهاد مقدس معرفی کرده که جا دارد برای این انتخاب‌های بسیار خوب به سپاه تبریک بگوییم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برخورداری از نیت‌های پاک و اخلاص در انجام کارها را بسیار با اهمیت دانست و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: برعمرتان از طلا و نقره بخیل‌تر باشید. سپس باید ببینیم برای وقت و زمان که این همه با ارزش است چقدر دقت می‌کنیم و آیا در انجام کارهای خود اثربخشی لازم را مدنظر قرار می‌دهیم.

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف بسیج  و دانشگاه را یکسان ارزیابی کرد و یادآور شد: تربیت نیروهای با ایمان، متعهد و متخصص و تحویل بهترین افراد به جامعه و احترام به دیگران اعم از استاد، مسئول، پدر و مادر و رعایت اخلاق‌مداری از اهداف مشترک بسیج دانشجویی و دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه نهاد بسیج دانشجویی را همراه خود می‌داند و برای تحقق آرمان‌های دانشگاه دست نیاز به سوی بسیج دانشجویی دراز می‌کند چراکه هدف بسیج و دانشگاه یکسان و با یکدیگر تلفیق شده و این اهداف در راستای مأموریت دانشگاه است.

وی تصریح کرد: در این راستا باید به تفاوت‌های فردی و تربیت خانوادگی توجه کرد اما هنر ما تعامل با همه نیروهای متعهد و با ایمان است و امیدواریم با الگو قرار دادن سیره ائمه اطهار (ع)، مثبت اندیشی، حفظ احترام به یکدیگر و رعایت دستورات دینی و قانونی در راستای پیشبرد اهداف نظام حرکت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین وظیفه و رسالت بسیج را سنگین دانست و گفت: نظام مدیران سالم، درستکار و ارزشی می‌خواهد و بسیج نهادی است که می‌تواند این مدیران سالم را تربیت کند.

انتهای پیام/2667/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول