اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس خبر داد

فعالیت بیش از یک میلیون بسیجی در فارس

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: یک میلیون و 350 هزار بسیجی در این استان فعال هستند.

فعالیت بیش از یک میلیون بسیجی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 8 هزار رده بسیج، 21 هزار حلقه صاحین، 4 هزار ضابط قضایی و 400 گردان مردمی و فرهنگی در سطح این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: در آیین نماز جمعه امروز نیز هزار نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و 500 نفر از حلقه‌های صالحین حضور پیدا کردند.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: سپاه پاسداران با تشکیل بسیج مستضعفین خود را برای مقابله با چالش‌های دشمن آماده ساخته و توان دفاعی خود را بالا برده است.

وی اضافه کرد: امروز ایران بزرگ‌ترین قدرت موشکی منطقه شده و تداوم آموزش‌های نظامی و آمادگی دفاعی امید دشمن را در این عرصه نا‌امید کرده است.

ایمانی خاطرنشان کرد: ما اهل تهاجم به هیچ کشوری نیستیم اما اگر حمله‌ای صورت گیرد در دفاع جانانه عمل می‌کنیم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی معادلات منطقه را تعیین می‌کند و مطمئن باشید اگر آمریکا می‌توانست، جنگ دیگری را آغاز کرده بود.

ایمانی تصریح کرد: آمریکا در جنگ نیابتی که در سوریه به راه انداخت شکست خورد و  آنگاه که شیپور جنگ زد دست از پا درازتر عقب‌نشینی کرد.

وی ابراز داشت: سپاه پاسداران امروز در عرصه پروژه‌های بزرگ کشور وارد شده و موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است.

ایمانی در ادامه گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش برای بالا بردن سطح تولید ملی و ثروت عمومی در سپاه در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز داشت: بالا بردن روحیه معنوی در کارکنان خود و تشکیل حلقه‌های صالحین و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند با فساد‌انگیزی دشمن مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در فارس در ادامه با گرامیداشت یادروز جمعه خونین مکه و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان، افزود: سه‌شنبه 9 ذی‌الحجه روز عرفه است که روز اعتراف به گناه و طلب آمرزش برای خطاها محسوب می‌شود.

امام جمعه شیراز در نخستین خطبه نماز جمعه این هفته شیراز در ادامه بحث سبک زندگی و خانواده در اسلام به بیان شاخص‌های یک ازدواج موفق در آیین اسلام پرداخت و گفت: بنابر آیه 32 سوره نور «وَأَنْکِحُوا الْأَیَامَىٰ مِنْکُمْ وَالصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکُمْ» مسلمانان وظیفه دارند شرایط ازدواج افراد مجرد را فراهم آورند.

انتهای پیام/2448/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول