اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان:

تکمیل تعریض بلوار بسیج نیازمند 7 میلیارد ریال اعتبار است

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با اشاره به پروژه تعریض بلوار بسیج گفت:‌ در راستای تکمیل این پروژه حدود 7 میلیارد ریال هزینه لازم است.

تکمیل تعریض بلوار بسیج نیازمند 7 میلیارد ریال اعتبار است

مجید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اظهار کرد: احداث کندروی روبروی شهرک الوند مقابل اداره برق شامل جدول‌گذاری، اجرای کانیو، زیرسازی و آسفالت و در ادامه آن مسیر احداث تقاطع غیر هم‌سطح آیت‌الله نجفی به همراه کندروهای بلوار آیت‌الله نجفی از اقدامات انجام شده در مسیر ورودی همدان از جاده کرمانشاه است.

وی افزود: در مسیر ورودی شهر از سمت تهران نیز از ابتدای میدان فرودگاه احداث کندرو بلوار بسیج شامل جدول‌گذاری نهری، زیرسازی و اجرای آسفالت انجام شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان با اشاره به اعتبارات زیباسازی ورودی‌های شهر بیان داشت:‌ اعتبار زیباسازی این منطقه 700 میلیون ریال بوده که علاوه بر نگهداری پارک‌ها در زمینه تهیه و نصب تابلوهای راهنما، رنگ‌آمیزی جداول ورودی و پل‌ها، نصب سطل‌های زباله و نیمکت و... هزینه شده است.

به گفته وی در راستای اجرای مسیر کندرو بلوار ارتش، روبروی شهرک الوند و نیز تعریض بلوار بسیج از میدان فرودگاه تا ورودی شهرک فرهنگیان از اعتبارات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت منطقه، مبلغی در حدود 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

درویشی تصریح کرد: حدود 7 میلیارد ریال نیز برای تکمیل پروژه تعریض بلوار بسیج هزینه لازم است.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری منطقه 4 گفت: امسال اکثر پروژه‌هایی که در دستور کار قرار داشت در حال اجراست.

مدیر منطقه 4 شهرداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: چند پروژه دیگر نیز در مرحله مناقصه است که پس از طی روال قانونی و مشخص شدن پیمانکاران، عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

انتهای پیام/89006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول