اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گسترش حلقه‌های صالحین برای تربیت کارمندان بسیجی

گسترش حلقه‌های شجره طیبه صالحین به عنوان گامی مؤثر برای تربیت کارمندان بسیجی در ادارات محسوب می‌شود.

گسترش حلقه‌های صالحین برای تربیت کارمندان بسیجی

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین بسیج کارکنان و ادارات به عنوان یکی از اقشار سازمان بسیج مستضعفین هم‌پا و در راستای گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی در میان کارکنان نهاد‌های دولتی به اجرای برنامه‌های متنوع طی مناسبت‌های مختلف سال می‌پردازد.

در این راستا برنامه‌های پیش روی بسیج کارکنان و ادارات شهرستان تاکستان در سال 92 نیز بر مبنای جذب و شناسایی نیروهای بسیج و ارتقای فرهنگ کار و تلاش تدوین، تهیه و به مرحله اجرا رسیده است.

جذب و سازماندهی نیروی عادی، تبدیل وضعیت نفرات از بسیج عادی به فعال و تبدیل وضعیت تعدادی از اعضا از حالت بسیج فعال به بسیج کادر، اجرای کارگاه آموزشی به صورت تئوری و عملی، کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست‌های بصیرتی، معرفی کارکنان بسیجی نمونه و ارسال نظرات و پیشنهادات سازنده توسط مسئولان پایگاه‌ها در راستای حل مشکلات پایگاه جزو فعالیت‌های شاخص برای اجرا در سال 92 در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج کارکنان سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اهمیت بازتاب و تبیین اهداف طرح شجره طیبه صالحین توسط پایگاه‌های بسیج ادارات را خواستار شد و بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در رده‌های مختلف تأکید کرد.

محمداسماعیل طاهرخانی افزود: باید تلاش کرد تا ضمن گسترش روحیه بسیجی بین کارکنان و کارمندان دستگاه‌ها زمینه را برای بروز خلاقیت، نو‌آوری و شکوفایی ارزش‌های دینی مهیا کرده و جلوی تهاجم دشمنان ایستادگی کرد.

علیرضا اسلامی، مسئول پایگاه بسیج شهید مصطفی چمران دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان گزارش اجمالی از فعالیت‌های پایگاه شهید چمران واحد تاکستان بیان کرد.

اسماعیل خلج، مسئول بسیج کارکنان تاکستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان از عملکرد پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان ابراز رضایت کرد و روند اجرایی جذب داوطلبان در این شهرستان را تشریح کرد.

وی اذعان داشت: علاقه‌مندان به عضویت در بسیج ادارات پس از تکمیل کردن پرونده و ارائه مدارک لازم با سپری کردن طرح آموزشی در یک  دوره سه ماهه حلقه صالحین به عنوان بسیجی عادی معرفی می‌شوند.

خلج عنوان کرد: همچنین اعضای پایگاه پس از پایان دوره سه ماهه مجدد در یک دوره شش ماهه حلقه صالحین حاضر شده و در پایان دوره به عنوان بسیجی فعال معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: همچنین چنانچه اعضای بسیج کارمندان دو سال در پایگاه حضور مستمر داشته و در فعالیت‌ها و دوره‌های تعیین شده حلقه‌های صالحین و طرح‌های مختلف شرکت کنند نیز به عنوان بسیجی فعال شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/77005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول