اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار شاهچراغی:

بسیج مردمی‌ترین و فعال‌ترین بخش جامعه است

فرمانده سپاه کربلای مازندران بسیج را مردمی‌ترین و فعال‌ترین بخش جامعه بیان کرد.

بسیج مردمی‌ترین و فعال‌ترین بخش جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، محمدتقی شاهچراغی در گردهمایی نیروهای مسلح استان که با عنوان حافظان اقتدار در سالن حسینه عاشقان سپاه کربلا برگزار شد، گفت: تاریخ نشان داده بخش فعال هر ملتی نقش تعیین‌کننده در پیروزی آن ملت خواهد داشت و در ایران اسلامی نیز نیروهای بسیجی مردمی‌ترین و فعال‌ترین بخش جامعه است.

این فرمانده ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به مدد رهبر بزرگ خود، اعتقاد راسخ امت آن و مردم همیشه در صحنه خود نقش موثری در منطقه ایفا می‌کند به گونه‌ای که امروز ادبیات ایران به عنوان ادبیاتی جدید در جهان گسترش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ شبکه‌ای قوی‌تر از خود مردم نیست، گفت: در استان مازندران بیش از سه هزار پایگاه بسیج محلات وجود دارد که در صورت استفاده از ظرفیت‌های آن می‌توان بسیار مثمرثمر در جامعه ظاهر شوند.

سردار شاهچراغی همچنین به تلاش‌های اخیر صورت گرفته توسط نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و افزود: این تلاش‌ها رعب و وحشت در دل اخلالگران امنیت مردم و مجرمان اجتماعی به وجود آورده و امید را در دل‌های مردم تقویت کرده است.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: اگر تمام سازمان‌ها و ادارات به وظایف خود عمل کنند بسیاری از مشکلات به خودی خود برطرف خواهند شد و از برخوردهای نظامی و انتظامی کاسته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه کربلا آماده همکاری و ارتباط با نیروی انتظامی تا پایین رده خود است، گفت: با بیان انتقادها باید برای رفع کاستی اقدام کرد.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول