اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

دخالت در امور ایران از اشتباهات مکرر رژیم صهیونیستی است

امام جمعه سیرجان گفت:‌ دخالت در امور داخلی و سیاست‌های ملت و دولت ایران توسط رژیم صهیونیستی محکوم و از اشتباهات مکرر این رژیم در سیاست‌های جهانی است.

دخالت در امور ایران از اشتباهات مکرر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته اظهار داشت: دخالت در امور داخلی و سیاست‌های ملت و دولت ایران توسط رژیم صهیونیستی محکوم و از اشتباهات مکرر این رژیم در سیاست‌های جهانی است.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: این دخالت‌ها را محکوم می‌کنیم و اهانت به ملت ایران می‌دانیم، باید هم دولت و هم مردم با هوشیاری کامل و با رعایت اصل منافع و استقلال ملی به مواضع مقتدر و قانونی خود ادامه دهند و هیچ‌گاه اقتدار به دست آمده را با اعمال سیاست‌های غلط ضعیف نکنند.

وی حضور ملت ایران در تمام صحنه‌ها برای مبارزه با استکبار و رژیم اشغالگر قدس را موجب ناتوانی این رژیم در ظلم به مردم منطقه و ملت فلسطین و ایجاد خاور میانه جدید عنوان کرد و گفت: امروز که مواضع صادقانه ملت و دولت ایران برای انرژی هسته‌‌ای و سیاست درست و اصولی در برابر کشورهای منطقه مشخص شده است، نخست‌وزیر صهیونیستی با چه جرأتی اجازه دخالت در امور ما را دارد.

  امام جمعه سیرجان متذکر شد: این ملت در هر سیاستی که دارد با اصل اقتدار به دست آمده است و ما هر دخالتی آن هم کسی که خود مانع صلح جهانی در منطقه و جهان است را محکوم می‌کنیم و هر حرکت سیاسی را مطابق با این اصول داریم.

وی سیاست خارجی و داخلی دولت نظام اسلامی را شفاف، بی‌پرده و صادقانه دانست و بیان داشت: اگر زور و تزویر، نفاق و دروغگویی از سیاست‌های طرف‌های مقابل ما برداشته می‌شد، برای آنها هم مشخص می‌شد که چه می‌گویند و چه می‌خواهند که متاسفانه همین سیاست‌های غلط خودشان موجب شده تا نتوانند بگویند چه برنامه‌هایی در پیش دارند.

حسینی ادامه داد: اصل منافع و استقلال و حفظ آبروی کشور ایران برای نظام اسلامی و ملت ایران است و این مطلب از ابتدای انقلاب بوده و هست که تغییر نمی‌کند.

امام جمعه سیرجان به مناسبت عید غدیر اشاره کرد و گفت: در غدیر ولایت بر مسلمانان تعیین شد و امروز ملت ما هر چه اقتدار و استقلال دارد از ولایت است و اگر مسلمانان را مقابل یکدیگر قرار می‌دهند تا نفعش برای آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد به خاطر دوری از ولایت است و گرنه هیچکس نمی‌توانست مسلمانی را در مقابل مسلمان دیگری قرار دهد.

حسینی از مردم و ارگان‌ها خواست عید غدیر را همانند عید نوروز برگزار کنند و ضمن دید و بازدید از یکدیگر خیابان‌ها و کوچه‌ها تزیین و چراغانی شود تا همگان به اهمیت این عید بزرگ اسلامی پی ببرند.

وی ضمن تبریک عید قربان بندگی و اطاعت از خداوند را از نکات بارز این عید دانست و بر صله‌رحم و کمک به مستمندان و مطیع محض خداوند بودن تاکید کرد.

امام جمعه سیرجان در پایان نماز هم با اهداء لوح تقدیر به مهریار سعیدی فرمانده انتظامی سیرجان و محمدرضا ایران‌نژاد جانشین ایشان از آنها به خاطر حفظ امنیت و انجام دقیق وظایف تجلیل کرد.

همچنین نمازگزاران نماز جمعه سیرجان امروز در نماز با شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت آنها در امور داخلی ایران را محکوم کردند و خواستار هوشیاری کامل دولت و ملت در مقابل این حرکات مذبوحانه و دخالت‌های نابه‌جا شدند.

انتهای پیام/80015/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول