اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نوعی اقدم در دانشگاه پیام نور مطرح کرد

ضعف و ناتوانی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در برابر پهپاد ارسالی

سردار رحیم نوعی اقدم گنبد آهنین تنها سپر دفاعی در دنیاست که فقط در اسرائیل موجود هست اما با وجود این، پهپادی از لبنان توانست از این گنبد آهنین عبور کرده و نقشه منطقه را به صورت آنلاین به لبنان انعکاس دهد.

ضعف و ناتوانی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در برابر پهپاد ارسالی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دفاع مقدس در همایش ایثار، جهاد، شهادت دانشگاه پیام نور شهرستان مشگین‌شهر گفت: کل جنگ 8 ساله دفاع مقدس در یک کلمه خداوند خلاصه می‌شود و جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خدا پیروز شد.

نوعی اقدم با بیان اینکه در زمان آغاز جنگ حتی برای جابه‌جایی گلوله‌های آرپی جی حتی کیف حمل آن را نداشتیم از کیسه استفاده می‌کردیم ادامه داد: در آن زمان امام (ره) ما را به سلاح خداوند مجهز کرده بود و وارد میدان شدیم و با اتکا به خداوند توانستیم در جنگ به پیروزی برسیم.

وی اظهار داشت: امام (ره) با ساختن نیرویی بنام بسیج که وقتی دستور صادر می‌شد وارد میدان شده و تا زمانی که منطقه را تصرف نمی‌کرد از رزم باز نمی‌ایستاد توانست در مقابل جنگی که نه تنها با عراق بلکه با کل دنیا مبارزه کرده و به پیروزی برسد.

نوعی اقدم با اشاره به نقش ولایت فقیه افزود: تا زمانی که خرمشهر آزاد نشده بود تمام تئوریسین‌های دنیا معتقد بودند که عراق پیروز میدان خواهد شد چون تمام دنیا از آنان پشتیبانی می کرد. و آمریکا برای ایجاد صلح شرایطی را از جمله حذف ولایت فقیه و نابودی سپاه و بسیج را از جمهوری اسلامی خواستار بود چون تنها فردی که توانست جلوی استکبار بایستد امام (ره) بود.

وی تصریح کرد: تا زمانی که کشوری رهبر نداشته باشد به هیچ وجه پیروز نخواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: گنبد آهنین تنها سپر دفاعی در دنیاست که فقط در اسرائیل موجود هست و عملکرد آن طوریست که می‌تواند حتی یک پرنده را شکار کند اما با وجود این، پهپادی از لبنان توانست از این گنبد آهنین عبور کرده و نقشه منطقه را به صورت آنلاین به لبنان انعکاس دهد و اسرائیل بعد از چهار ساعت متوجه نفوذ پهباد به خاک آنان شده بود و تمام تلاش خود را جهت بر زمین نشاندن آن انجام داد اما به نتیجه نرسید و انهدام کرد و این نمونه‌ای از قدرت ما در مقابل دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل،در پایان همایش از دانشجویان و بسیجیان دست اندرکار این مراسم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/62009/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول