اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

انجام 20 گشت مشترک توسط مجمع امور صنفی استان زنجان

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: مجمع امور صنفی استان زنجان طی شهریور ماه سال‎جاری 20 فقره گشت مشترک با سایر ادارات استان داشته است.

انجام 20 گشت مشترک توسط مجمع امور صنفی استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر به پرونده‌‌های کشفیات به دست آمده از گشت‌های مشترک طی شهریور ماه سال‎جاری رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک فقره گشت مشترک توسط مجمع امور صنفی استان زنجان با سایر سازمان‌ها در زمینه سیگار در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: گشت مشترکی نیز در زمینه توتون و تنباکو طی شهریور ماه سال‎جاری صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه پنج مورد گشت مشترک در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی طی شهریور ماه سال‎جاری در استان زنجان انجام شده است، اضافه کرد: تعداد کشفیات در این راستا، شش فقره اعلام شده است.

شریفی با اشاره به اینکه پنج مورد گشت مشترک در زمینه گوشی تلفن همراه طی شهریور ماه سال‎جاری در استان زنجان صورت گرفته است، یادآور شد: مجموع کشفیات این گشت، 11 عدد گوشی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه پنج فقره پرونده تخلف به دنبال کشفیات گوشی همراه در استان زنجان تشکیل شده، ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 35 میلیون و 690 هزار ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد گشت‌های مشترک در زمینه مواد غذایی طی شهریور ماه سال‎جاری دو مورد اعلام شده است، اذعان داشت: شش پرونده در این راستا به ارزش 2 میلیون و 89 هزار ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در سایر زمینه‌ها نیز چهار مورد گشت مشترک صورت گرفته است، گفت: هشت فقره پرونده طی شهریور ماه سال‎جاری به ارزش 4 میلیون و 24 هزار و 780 ریال تشکیل شده است.

شریفی با اشاره به مجموع پرونده‌های تشکیل شده در زمینه تخلفات واحدهای صنفی مختلف عمده و خرده‎فروش استان زنجان طی شهریور ماه سال‎جاری، عنوان کرد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان زنجان بیش از 418 میلیون و 350 هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده در شهرستان خدابنده را 74 میلیون و 910 هزار و 960 ریال اعلام کرد و متذکر شد: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در خرم‌دره نیز 3 میلیون ریال محاسبه شده است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول