اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

اصناف وظایف دولت را به دوش می‌کشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر دیده شدن اصناف توسط دولتمردان تاکید کرد و گفت: اصناف بخشی از وظایف وزارتخانه‌های دولت را به دوش می‌کشند.

اصناف وظایف دولت را به دوش می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف گیلان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: وحدت بین اصناف و پلیس دارای اهمیت بسیار است.

وی خواستار آموزش و همسو کردن مجامع امور صنفی با اهداف و برنامه‌های کنترلی و نظارتی پلیس شد و افزود: اصناف به صورت جامع و متحد در خدمت اهداف اساسی و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

اکبرزاده با بیان اینکه آثار تصمیم قوه‌های مقننه، مجریه و قضائیه در مجموعه بازار قابل رؤیت، شناسایی و بازخوانی است، تصریح کرد: مجموعه‌ای از انسان‌های دارای افکار متفاوت با هدف مشترک داد و ستد در بازار جمع می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بازار را تاثیرپذیر و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: بازاریان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در حمایت از امام (ره) بازار را تعطیل کردند و این امر صدای انقلاب را به گوش تمام مردم رساند.

وی با اشاره به پشتیبانی اصناف از جنگ در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: کاروان‌های یک‌هزار و 100 کامیونی کمک‌های مردم گیلان به جبهه‌ها در خاطره‌ها ماندگار شده است.

اکبرزاده اصناف را مجموعه‌ای عنوان کرد که بخشی از وظایف وزارتخانه‌های دولت را به دوش می‌کشند و یادآور شد: اصناف باید توسط دولتمردان و تصمیم‌گیران دیده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان دیده شدن اصناف در امور را سبب تصویب قوانین تاثیرگذار خواند و بیان کرد: قوانین مناسب با موفقیت در جامعه اجرا می‌شود.

وی بر دیده شدن اصناف توسط همدیگر تاکید کرد و افزود: اصناف با همدیگر و دولت باید تعامل ویژه داشته باشند.

اکبرزاده به اثرگذاری علما در رفتار اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف در گذشته خودپالایشی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید براینکه مشتری باید در بازار امنیت و اخلاق را بیاموزد، بیان کرد: اصناف و دولت باید نقش معجزه‌گر در جامعه داشته باشند.

وی امنیت را یکی از محصول‌های همگرایی دانست و تصریح کرد: سیاست و امنیت از همگرایی به وجود می‌آید و اجتماع پویا را تشکیل می‌دهد.

به گزارش فارس، اصناف و کارکنان منتخب پلیس گیلان در همایش مذکور تجلیل شدند.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول