اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان همدان:

ایجاد بانک اصناف نیازهای واحدهای صنفی را برطرف می‌کند

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان همدان گفت: ایجاد بانک اصناف نیازهای مالی واحدهای صنفی را برطرف می‌کند.

ایجاد بانک اصناف نیازهای واحدهای صنفی را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، حمیدرضا فرسایی‌وحید با اشاره به اینکه راه‌اندازی بانک اصناف همت واحدهای صنفی را می‌طلبد، اظهار کرد: شورای اصناف کشور به دنبال تأسیس بانک اصناف بوده و وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از راه‌اندازی آن استقبال کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات اصناف برای تأمین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها با راه‌اندازی این بانک حل خواهد شد، افزود: 40 درصد از روند تأسیس بانک اصناف در بیشتر استان‌های کشور تحت نظارت بانک مرکزی انجام شده و در همدان نیز شماره حساب برای خرید سهام و عضویت افراد مشخص شده است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان همدان تصریح کرد: سهامداران این بانک از میان دارندگان پروانه کسب و افراد فعال در اصناف هستند و هر عضو می‌تواند تا 25 سهم با قیمت هر سهم 2 میلیون ریال را خریداری کند.

وی ادامه داد: مجمع امور صنفی از تمامی اصناف درخواست می‌کند که تمام ظرفیت‌های خود را برای راه‌اندازی بانک اصناف به کار گیرند تا با راه‌اندازی این بانک، نیازهای مالی اصناف از جمله سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و وام‌های مخصوص گسترش فعالیت اصناف برطرف شود.

فرسایی‌وحید گفت: دولت تاکنون اقدمات امیدبخشی برای رونق بازار انجام داده است و امیدواریم با استفاده از مدیران مجرب و متخصص مشکلات بازار حل شود.

وی تأکید کرد: البته اقدامات دولت بدون همراهی و همدلی مردم مؤثر واقع نخواهد شد و تمام اعضای جامعه به خصوص اصناف وظیفه دارند در کنار دولت ایستاده و آن را یاری دهند.

انتهای پیام/89002/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول