اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اردبیل:

پست پیشتاز خدمات کیفی است

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پست در ارائه خدمات کیفی و جدید جز دستگاه‌های پیشتازی است که توانسته رضایت مردم را فراهم آورد.

پست پیشتاز خدمات کیفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد عبداللهی عصر امروز در نشست با فعالان اداره کل پست استان اردبیل به جایگاه شبکه پستی کشور در توسعه ارتباطات و مشارکت در اجرای طرح‌های کلان ملی و اجرای برنامه راهبردی، به تشریح ترافیک مرسولات وارده و صادره، قراردادهای منعقده در زمینه جابه‌جایی مرسولات دستگاه‌های اجرایی استان، سرانه مرسولات پست استان و مقایسه آن با میزان سرانه مرسولات در سطح شبکه و کشورهای پیشرفته پرداخته و به راه‌اندازی سرویس‌های نوین پستی با استفاده از آخرین فناوری‌های روز در سطح شبکه و اقدامات اساسی انجام یافته در مورد ارتقا کیفیت سرویس‌ها اشاره کرد.

وی نقش شبکه پستی را در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی در سال ‌جاری با ارائه خدمات متنوع الکترونیکی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان غیر قابل انکار دانسته و اظهار امیدواری کرد کارکنان واحدهای ستادی و اجرایی پست استان بتوانند بیش از پیش در راستای تحقق و خلق حماسه اقتصادی در جامعه اسلامی ایفای نقش کنند.

پست اردبیل میزبان نشست ممیزی داخلی سیستم کیفیت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین نشست ممیزی استقرار سیستم کیفیت « ISO9001-2008 » در پست استان اردبیل برگزار شد.

احمد عبداللهی مدیرکل پست استان با بیان این نکته که برای تحقق اهداف شرکت متبوع می‌بایست کیفیت را سرلوحه امور قرار داد، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط رابطان استقرار سیستم کیفیت در بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی پست استان ارائه کرده و اظهار امیدواری کردند با تلاش مضاعف همکاران بتوانیم در راستای ارتقا کیفیت خدمات و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در پست استان گام‌های اساسی برداریم.

در ادامه مدیرکل پست پیشتاز و کیفیت شرکت با تبریک هفته و روز جهانی پست با اشاره به استقرار سیستم مدیریت کیفیت به عنوان یکی از مباحث اساسی استراتژی شرکت پست در برنامه پنجم توسعه اظهار داشت: کیفیت زمانی می‌تواند در سطح شبکه پستی جا بیفتد که به عنوان یک فرهنگ در تمامی بخش‌های ستادی و اجرایی نهادینه شود و رمز موفقیت در استقرار «کیفیت جامع» روند پایدار و مستمر آن است.

بوداغی هدف از اخذ گواهینامه ایزو را الزام برای افزایش کیفیت خدمات، میزان رضایت مشتریان و بهره‌وری و اثربخشی بالاتر اعلام کرد و افزود: مهمترین اصل در بازار رقابت که موجب می‌شود سهم بیشتری از بازار را به دست آوریم، بالا بردن ارتقا کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است که این امر در سایه همکاری کلیه کارکنان امکان‌پذیر است.

در ادامه نشست، اعضای جلسه پیرامون مباحث طرح شده در نشست ممیزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول