اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست‌ کرمان:

سرانه خدمات پستی در کرمان 1.2 مرسوله است‌

مدیرکل پست استان کرمان گفت: سرانه استفاده از‌ خدمات پستی در استان کرمان به ازای هر نفر 1.2 مرسوله است.

سرانه خدمات پستی در کرمان 1.2 مرسوله است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم احمدی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست اظهار داشت: سرانه استفاده از خدمات پستی در کشور به ازای هر نفر 12 مرسوله است که این میزان در کرمان 1.2 است.

وی با اشاره به زیان‌دهی شرکت پست استان کرمان طی سال گذشته بیان داشت: بسیاری از شرکت‌ها خدمات پستی خود را به شرکت‌های خصوصی واگذار کرده‌اند.

احمدی با بیان اینکه طبق قانون توزیع قبوض و خدمات پستی متعلق به شرکت پست است، افزود: با این وجود قبض‌های آب، برق و تلفن توسط ماموران غیر از اداره پست توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان‌های نظارتی می‌توانند به سراغ این شرکت‌ها بروند و دلیل آن را جویا شوند، اگر توزیع قبض‌های آب، برق، تلفن و گاز به ما واگذار شود به سرانه 12 مرسوله می‌رسیم.

احمدی گفت: سرانه ترافیک هر کارمند پست در استان کرمان 9 هزار و 966 مرسوله و سرانه ترافیک هر واحد پستی 5 هزار و 12 مرسوله است.

مدیرکل پست استان کرمان ابراز داشت: پوشش جمعیتی هر واحد پستی در استان کرمان 4 هزار و 250 مرسوله و پوشش مساحتی ما به ازای 206 کیلومتر مربع یک واحد پستی است.

وی با اشاره به نصب پلاک پستی 10 رقمی در استان کرمان بیان داشت: اطلاعات کد پستی 10 رقمی 860 هزار مکان شهری در کرمان برداشت شده که 319 هزار و 630 پلاک نصب شده است.

احمدی افزود: همچنین اطلاعات کد پستی 31 هزار و 827 منطقه روستایی برداشت و 16 هزار پلاک نصب شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 55 درصد از شهر کرمان کد پستی 10 رقمی تهیه و نصب شده و برای مابقی نیازمند اعتبار هستیم.

احمدی خاطر نشان کرد: برای تهیه و نصب هر پلاک 3 هزار تومان هزینه نیاز است که فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها باید در این راستا کمک کنند.

انتهای پیام/80017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول