اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان مازندران خبر داد:

دریافت تسهیلات دفاتر پیشخوان با همکاری پست بانک

دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان مازندران گفت: با مسئولان پست بانک استان صحبت شده تا دفاتر بتوانند تسهیلاتی دریافت کنند یا از پست بانک یا بانک عامل دیگر وام بگیرند.

دریافت تسهیلات دفاتر پیشخوان با همکاری پست بانک

ابوذر قربانی در حاشیه نخستین همایش دفاتر پیشخوان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار بیان داشت: نزدیک به 400 دفتر در روستاها و 270 دفتر در سطح شهر مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه با توجه به هزینه بالای تجهیز دفاتر پستی نظیر انجام کارهای کارت ملی هوشمند که نیاز به 50 متر مساحت اختصاصی داشته و هزینه تجهیزات آن حدود 60 میلیون تومان است چه اقداماتی در حمایت از دفاتر پیشخوان روستاییان شد، گفت: بعضی از کارها را همه دفاتر نمی‌توانند انجام دهند البته به جز بحث فیزیکی، بحث امنیتی آن نیز مطرح است.

وی یادآور شد: با این وجود تلاش داریم دفاتر روستایی شناسایی شود که هم شرایط مناسبی داشته و هم به روستاهای دیگر نزدیک باشد تا این کارها در ان انجام گیرد.

قربانی در بیان ملاک‌های انتخاب این دفاتر ابراز داشت: تمام دفاتر پیشخوان دولت دارای پرونده هستند و با بررسی موفقیت و سنجیدن شرایط انتخاب می‌شوند.

وی در پاسخ به دیگر سئوال فارس در مورد تمهیدات لازم جهت سهولت کار مردم و اعطای وام بیان داشت: با مسئولان پست بانک استان صحبت شده تا دفاتر بتوانند تسهیلاتی دریافت کنند یا از پست بانک یا بانک عامل دیگر وام بگیرند.

انتهای پیام/2296/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول