اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رجالی:

19 میلیون مرسوله پستی از استان اصفهان خارج شده است

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: سال گذشته 19 میلیون مرسوله پستی از استان اصفهان خارج شده است.

19 میلیون مرسوله پستی از استان اصفهان خارج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید سعید رجالی امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به 17 شهریور روز جهانی پست اظهار داشت: پست از مردمی‌ترین و همچنین قدیمی‌ترین نهادهای خدمت‌رسان به مردم است.

وی با اشاره به ارتباط زنجیره‌وار پست با جامعه افزود: ارتباط مردم با مردم، مردم با مسئولان، مسئولان با مردم و مسئولان با مسئولان از این نوع ارتباط است.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه همه مردم می‌توانند آزادانه و به راحتی می‌توانند از خدمات پستی استفاده کنند، ادامه داد: پست به عنوان یک نماد فرهنگی و اجتماعی عامل همبستگی ملی شناخته شده است.

این مسئول با بیان اینکه در 167 سال پیش یعنی در دوران قاجار پست عمومی مورد حمایت مسئولین و دربار آن زمان قرار گرفت، گفت: ایران به عنوان بیست و نهمین کشور جهان جزو اتحادیه پستی واقع در کشور سوئیس است.

وی با بیان اینکه در سال 1366 اداره پست تأسیس و در سال 1367 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد، تاکید کرد: در سال 1387 فرآیند این نهاد خدماتی به تصویب دولت رسید.

رجالی با اشاره به نوآوری و تحولاتی که در شبکه پستی کشور بخصوص در اداره پست استان اصفهان دارد، تاکید کرد: نقش پست در جامعه حذف فاصله‌ها و جلوگیری از ائتلاف وقت است.

این مسئول با اشاره به خدمات پست از قبیل ثبت‌نام دانشگاه، مسکن مهر، امور مالیاتی، خدمات خودرویی، تأییدیه تحصیلی، نظام وظیفه، کارت پایان خدمت، توزیع محصولات پستی و... افزود: در ایران سرانه پستی به ازای هر نفر 12 مرسوله پستی است.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه امروز در دنیا پست جایگزین بسیاری از خدمات شده، بیان داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران شیوه‌های نوین و مبتنی بر IT جهت افزایش سرعت و دقت در ارسال مرسولات را انجام داد.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 67 واحد پستی در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: به ازای هر 100 کیلومتر یک واحد پستی در سطح استان اصفهان وجود دارد.

رجالی با اشاره به اینکه پست استان اصفهان با بکارگیری بیش از 752 نیروی متخصص در حال خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز اصفهانی است، تاکید کرد: استان اصفهان مرکز مبادله پستی هفت استان کشور به 110 نقطه است که تعداد 73 فقره قرارداد کشوری و 32 فقره قرارداد استانی هم‌اکنون در دستور کار اداره پست اصفهان قرار دارد.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته 19 میلیون مرسوله پستی از استان اصفهان خارج شده اذعان داشت: اداره پست استان اصفهان در سال گذشته رتبه نخست ارائه خدمات پستی را از بین استان‌های بزرگ کشور همچنین با رضایتمندی 2/82 درصد را داشته است.

انتهای پیام/63023/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول