اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

عدم وجود پل‌های عابر پیاده همچنان در زنجان تلفات می‌گیرد

عضو شورای شهر زنجان به تلفات انسانی ناشی از عدم وجود پل‌های عابر پیاده اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان باید در این مورد اطلاعات ارائه دهد تا وضعیت و نحوه جذب سرمایه‌گذار را در این طرح توسط کمیسیون‌ها بررسی و تعیین تکلیف شود.

عدم وجود پل‌های عابر پیاده همچنان در زنجان تلفات می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر صیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های مختلف شورای چهارم شهر زنجان اظهار داشت: جلسه شورای سرمایه‌گذاری به ریاست سعید امیدی تشکیل شده است.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های عمرانی متعدد در شهر زنجان اضافه کرد: پروژه گاوازنگ زنجان از پروژه‌های مهم شهر محسوب می‌شود که باید در مورد آن اطلاعات لازم ارائه شود.

عضو شورای شهر زنجان بر لزوم اطلاع‌رسانی در مورد سایر پروژه‌ها در دست اجرای شهر زنجان از جمله گرده داغ، سبزه میدان و زنجانرود تصریح کرد: شهرداری باید اطلاعات مورد نیاز این پروژه‌ها را در اختیار قرار دهد تا بررسی شود که این پروژه‌ها در چه مرحله‌ای از کار قرار دارد.

صیدی به تلفات انسانی ناشی از عدم وجود پل‌های عابر پیاده اشاره کرد و گفت: شهرداری زنجان باید در این مورد اطلاعات ارائه دهد تا بتوان وضعیت و نحوه جذب سرمایه‌گذاری را در این طرح توسط کمیسیون‌ها بررسی و تعیین تکلیف کند.

در پایان سعید امیدی دیگر عضو شورای شهر زنجان خواستار ارائه اطلاعات در مورد طرح‌های پسماند شد و گفت: این طرح‌ها باید در کمیسیون ذی‌ربط هم بررسی شود.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول