اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

منابع شهرداری زنجان پاسخگوی نیازها نیست

عضو شورای شهر زنجان به محدودیت‌های مالی موجود در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: نیازهای شهر زنجان بسیار بیشتر از منابع موجود است.

منابع شهرداری زنجان پاسخگوی نیازها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، محمد محمدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان عدالت‌محوری و جلب مشارکت مردمی را از اولویت‌های شورای شهر زنجان دانست و اظهار داشت: مردم انتظار اقدامات کارشناسی را از شورای چهارم دارند که باید پاسخ داده شود.

وی سرعت بخشیدن به پروژه‌های در دست اجرای شهرداری را از دیگر انتظارات اعلام کرد و افزود: کاستن از بار مسئولیت دولت در شهرها از دیگر وظایف شوراها محسوب می‌شود.

عضو شورای شهر زنجان بر لزوم اتخاذ تدبیر در شورا و فعالیت گروهی تصریح کرد: اعضای شورا باید از زمان نهایت استفاده را برای رسیدگی به امور شهری استفاده کنند.

این عضو شورا به محدودیت‌های مالی موجود در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: نیازهای شهر زنجان بسیار بیشتر از منابع موجود است.

محمدی خاطرنشان کرد: نیازهای مالی شهر زنجان حداقل 10 برابر منابع موجود است.

عضو شورای شهر زنجان را‌‌هکار استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود را استفاده از تدبیر عنوان کرد و ادامه داد: اقتدار شورا و شهرداری زنجان بسته به عملکرد خود آنها دارد.

وی بر لزوم وارد شدن شورا به امور نظارتی تاکید کرد و ابراز داشت: شورا باید در این حوزه وارد و به وظایف خود عمل کند.

محمدی با تاکید بر تعریف چشم‌اندازی برای عملکردهای شورای شهر زنجان تصریح کرد: شورای شهر زنجان ظرفیت بزرگی برای بهبود امور شهری دارد که باید توجه شود.

این عضو شورا به بی‌توجهی‌های انجام شده به جایگاه شورا در کشور اشاره و اضافه کرد: این بی‌توجهی به جایگاه آن تزلزل وارد کرده است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره بر لزوم داشتن عقبه کارشناسی برای اقدامات شورا ادامه داد: برنامه‌های شورای شهر زنجان باید منطبق با کار کارشناسی انجام شود.

محمدی بر لزوم اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام شده توسط شورا به مردم تاکید کرد و بیان داشت: شورا باید گزارش‌های ماهانه خود و همچنین شهرداران مناطق را به مردم ارائه دهد.

وی راه‌اندازی شهر الکترونیک را از دیگر ضرورت‌های شهر زنجان دانست و گفت: هر چند اقدامات قابل توجهی در این عرصه انجام شده است ولی حجم مراجعات فیزیکی مردم به شهرداری هنوز هم بالا است.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به ضرورت آگاهی مردم از مشکلات شهری متذکر شد: مردم باید در جریان مشکلات قرار گیرند تا بتوان از ظرفیت‌های آنها برای حل مشکلات استفاده کرد.

این عضو شورا در پایان اذعان داشت: منافع شهر زنجان باید از ارگان‌های دولتی مطالبه و پیگیری شود.

انتهای پیام/734004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول