اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه قم عنوان کرد

لزوم حضور راویان با تجربه در نمایشگاه یاد یاران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه قم گفت: هجمه‌های فراوانی علیه نظام اسلامی و نیز شبهات زیادی پیرامون جنگ از سوی دشمنان منتشر می‌شوند که لازم است با بیان واقعیات آن دوران جوانان را در مقابل توطئه‌های مستکبران بیمه کرد.

لزوم حضور راویان با تجربه در نمایشگاه یاد یاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو با اشاره به ضرورت حضور راویانی با تجربه در نمایشگاه یاد یاران و تبیین فضای واقعی آن دوران برای بازدیدکنندگان اظهار کرد: امروز هجمه‌های فراوانی علیه نظام اسلامی و نیز شبهات زیادی پیرامون جنگ از سوی دشمنان منتشر می‌شوند که لازم است با بیان واقعیات آن دوران جوانان را در مقابل توطئه‌های مستکبران بیمه کرد.

وی افزود: در گذشته مردم ایران از نظامیان هراس داشتند اما انقلاب و فرهنگ دفاع مقدس؛ نظامیان و سپاهیان را همچون دیگر اقشار در کنار مردم قرار داد و امروز ارتباط بسیار خوبی میان ارتشیان و پاسداران با مردم وجود دارد زیرا همه ما مسلمان و شیعه هستیم و در کنار هم و در مسئولیت‌های گوناگون برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تاکید بر تبیین صحیح دفاع مقدس در مدارس برای دانش‌آموزان عنوان داشت: حقیقت این است که در فرهنگ تشیع، دفاع از کیان دین و کشور در مقابل دشمنان ارزش و ثواب فراوانی دارد و کشته‌های در این مسیر شهید محسوب می‌شوند بنابراین جنگ و جهاد در میان مسلمانان با دیگر مردمان دنیا دارای تفاوت‌هایی است.

وی ادامه داد: مردم ایران همچنان به شهدا و ایثارگران علاقه دارند و نمونه بارز آن تشییع جنازه شهدایی است که به تازگی جنازه آنها پیدا شده است.

خدابنده‌لو در بخش دیگری از سخنان خود به بازسازی عملیات والفجر مقدماتی در نمایشگاه یاد یاران امسال گفت: این عملیات که تقریبا منطبق بر واقعیات و توسط رزمندگان دوران جنگ صورت می‌گیرد هم تاثیر خوبی در انتقال فرهنگی به نسل جوان دارد زیرا فضای عملیات‌های جنگ را برای مردم بازسازی می‌کند اما باید ویژگی‌های دیگری همچون اطلاعات عملیات و فتوحات نیروهای ایرانی طی آنها هم برای بازدیدکنندگان بیان شود.

انتهای پیام/78002/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول