اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز هفته کودک صورت گرفت

برگزاری جشن کودک در بشرویه

همزمان با آغاز هفته ملی کودک بیش از 600 کودک در بشرویه آغاز این هفته را در کنار مسئولان و والدین خود جشن گرفتند.

برگزاری جشن کودک در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، صبح امروز کودکان از مهدها و پیش دبستانی‌های شهرستان بشرویه مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت دبستان پسرانه شاهد را با سر دادن شعارهای هفته ملی کودک راهپیمایی کردند.

در ادامه کودکان با حضور در دبستان پسرانه شاهد همراه با مسئولان و در کنار هم با شعر‌خوانی، تفریح، بازی و برنامه‌های متنوع دیگر این روز را جشن گرفتند.

دبیر ستاد هفته ملی کودک بشرویه در حاشیه این جشن به خبرنگار فارس گفت: نخستین روز هفته کودک با عنوان "کودک، مدرسه و خانوده" نام‌گذاری شده است.

طاهره کیانی اظهار داشت: فراهم آوردن فضایی شاد و مفرح برای کودکان در محیطی آموزشی و با حضور والدینشان سبب آشنایی بیش از پیش و انس کودکان با مدرسه و محیط‌های آموزشی می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این حضور بیشتر مسئولان در کنار کودکان و همراه شدن با آنان در بازی و شادی، آشنایی بیشتر مسئولان اجرایی با دنیای کودکان و شناخت بیش از پیش نیازهای آنان را در پی خواهد داشت.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه توجه و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان و رشد و شکوفایی استعدادهای آنان را ضروری خواند و افزود: حضور ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف در برگزاری مراسم هفته کودک سبب تقویت هماهنگی و همسویی سازمان‌های موثر در حوزه کودکان می‌شود.

در پایان این مراسم از کودکان با کیک‌ها و شیرینی‌هایی که توسط مادران تهیه شده بود، پذیرایی شد.

انتهای پیام/69006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول