اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی مشهد اعلام کرد

دریافت کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در 900 پایگاه کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی مشهد گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام جشن عاطفه‌ها بیش از 900 پایگاه این جشن در سطح شهر، مدارس و مساجد مشهد برای دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار آمادگی دارند.

دریافت کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در 900 پایگاه کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، قربانعلی حاجی زاده اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها تجلی‌گاه و میعادگاهی برای خیرین و نیکوکارانی است که قلبشان برای همنوعان، فرزندان، خواهران و برادران معنویشان می‌تپد.

وی افزود: از 942 پایگاه مستقر شده 130 پایگاه در سطح شهر، 500 پایگاه در مدارس، 300 پایگاه در مساجد و 12 پایگاه ویژه در اماکن پر تردد سطح شهر مشهد مقدس برپا شده که همگی آمادگی دریافت کمکهای مردمی را دارند.

وی تبلیغات را اصلی مهم در اجرای طرحهای مشارکت‌های این نهاد دانست و تصریح کرد : کمیته امداد مشهد در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و اطلاع رسانی عمومی 300 بنر تبلیغاتی این جشن را در سطح شهر نصب کرده است.

این مدیر در کمیته امداد مشهد  به پایگاه مرکزی این اداره در میدان شهدای مشهد اشاره داشت و بیان کرد: پایگاه مرکزی جشن عاطفه‌ها در مشهد در میدان شهدا طی امروز و فردا و در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند و پذیرای عموم مردم است.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این پایگاه علاوه بر حضور مسئولین استانی و شهری، مدارس و مردم، برگزاری جشن است که در این پایگاه پنج کمک هزینه سفر به عتبات به شرکت‌کنندگان در جشن اهدا می‌شود.

حاجی زاده گفت : 12 پایگاه مستقر شده در اماکن پرتردد مشهد علاوه بر دریافت کمک‌های مردمی به تست رایگان غربالگری می‌پردازند.

وی در پایان با بیان اینکه مردم کشور در تمام عرصه‌ها حماسه خلق کرده و مطمئناً در این جشن هم حماسه خلق خواهند کرد، یادآور شد: این پایگاهها تا 12 مهر مستقر هستند.

انتهای پیام/2202/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول