اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه هفته آینده به منظور انجام امور خیر‌خواهانه صورت می‌گیرد

انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمیته رومی

یکی از خیران کشور آلمان گفت: مقرر شده است که شنبه هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته رومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای همکاری در زمینه انجام امور خیر منعقد شود.

انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کمیته رومی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مریم بوداغی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در ایران در راستای انجام امور خیر بی‌نظیر است، اظهار کرد: در دیداری که از ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته‌ایم، با ظرفیت‌های بسیار بزرگ ایران در زمینه انجام امور خیر آشنا شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمایل داریم که فعالیت‌های خود را در راستای انجام امور خیر و تعامل با ایران برای استفاده از ظرفیت‌های این کشور در کشور‌های اروپایی و آمریکایی گسترش بدهیم، اضافه کرد: فعالیت‌های خیر‌خواهانه باید بهبود یابد و در سطوح بالا‌تری انجام شود.

این خیر کشور آلمان با تأکید بر اینکه مجموعه‌های خیریه‌های موجود در ایران فعالیت‌های خود را به منظور کمک به اقشار محروم جامعه به صورت احسن انجام می‌دهند، تصریح کرد: راهکار‌هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به افراد محروم به کار گرفته بسیار مهم و قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه روش‌های کمکی کمیته امداد بسیار جالب است، ادامه داد: مقرر شده است که شنبه آتی تفاهم‌نامه‌ای بین کمیته رومی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای همکاری در زمینه انجام امور خیر منعقد می‌شود.

بوداغی با بیان اینکه کشور‌های آلمان، اتریش و امارات متحده عربی عضو کمیته رومی هستند، تاکید کرد: تاکنون فعالیت‌هایی مثل فعالیت‌های ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) را در هیچ جایی از دنیا ندیده‌ام.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول