اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 تا 22 مهرماه

جشنواره حرکت درون دانشگاهی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان از برگزاری جشنواره حرکت درون دانشگاهی این دانشگاه در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره طی روزهای 20 تا 22 مهرماه برگزار می‌شود.

جشنواره حرکت درون دانشگاهی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران به روند طی شده برای برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل دبیرخانه نخستین اقدام بعد از واگذاری مسئولیت برگزاری این جشنواره به دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان بود.

وی تعیین کمیته‌ها و کارگروه برای برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت را از دیگر اقدامات انجام شده در زنجان اعلام کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات توجیهی و گزینش داوران ذیصلاح برای داوری آثار در حوزه‌های مختلف دیگر اقدامات انجام شده برای فراهم کردن زمینه برگزاری جشنواره حرکت زنجان است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان به انتخاب 44 اثر از مجموع 444 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره درون دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان اشاره و تصریح کرد: آثار برگزیده طی مراسمی در زمان برگزاری جشنواره تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آثار متقاضی برای حضور در جشنواره درون دانشگاهی حرکت از استان‌های مختلف ارسال شده بود، اضافه کرد: از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره آثار دانشجویان 20 استان مورد بررسی قرار گرفته و داوری شده است.

فتحی با بیان اینکه استان فارس با 11 اثر برگزیده رتبه نخست جشنواره درون دانشگاهی دانشگاه جامع علمی و کاربردی را کسب کرده است، اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی استان فارس 42 اثر به این جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی از ارسال 103 اثر از دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان تهران به جشنواره حرکت زنجان خبر داد و افزود: از مجموع آثار رسیده از استان تهران هشت اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده‌اند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان مجموع آثار رسیده از دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان به دبیرخانه جشنواره درون دانشگاهی حرکت را 62 اثر اعلام و تصریح کرد: از بین آثار ارسالی از زنجان پنج اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده‌اند.

وی محل برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت زنجان را سالن کانون سهروردی اعلام کرد و افزود: این جشنواره با حضور اساتید، برگزیدگان جشنواره، دبیران و کارشناسان مربوطه و برخی مسئولان این دانشگاه برگزار می‌شود.

فتحی به برگزاری نمایشگاه در حاشیه جشنواره درون دانشگاهی حرکت زنجان اشاره کرد و ادامه داد: یک‌هزار و هشت اثر از آثار ارسالی به این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی برگزاری کارگاه تخصصی با حضور اساتید برجسته را از دیگر برنامه‌های جانبی جشنواره حرکت زنجان اعلام کرد و گفت: این جشنواره برنامه‌های جانبی دیگری هم دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پایه، بازدید از شرکت‌های بزرگ صنعتی و مکان‌های تاریخی زنجان را از دیگر برنامه‌های جانبی تعریف شده برای حاضران در جشنواره درون دانشگاهی حرکت عنوان کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد برآورد انجام شده برای هزینه‌های برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت در زنجان گفت: پیش‌بینی‌ها بیانگر هزینه 50 تا 70 میلیون تومانی برای برگزاری این جشنواره است.

فتحی به مزایای مشارکت در برگزاری برنامه‌های ملی برای استان اشاره و تصریح کرد: کسب موافقت برای احداث یک ساختمان برای دانشگاه علمی کاربردی از مزایای برگزاری موفق المپیاد ورزشی است.

وی با ابراز امیدواری برای افتتاح ساختمان دانشگاه جامع علمی و کاربردی زنجان گفت: این ساختمان البته به شرط به ایجاد نشدن مشکل طی دو ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/73004/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول