اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام رییس شورای شهر اصفهان به جشنواره کودک

جشنواره فیلم کودک برای رشد و تعالی تمام انسان‌ها

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره فیلم کودک نه برای یک ملت، بلکه برای رشد و تعالی انسان‌ها و ساختن زندگی‌ای بهتر برای تمام جهانیان است.

جشنواره فیلم کودک برای رشد و تعالی تمام انسان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،به نقل از ستاد بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در پیام مهندس رضا امینی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان آمده است: کودکان و نوجوانان طلایه‌داران آبادانی و پیشرفت جامعه‌ فردا هستند و تربیت آنان امری خطیر، حساس و سرنوشت‌ساز برای میهن اسلامی‌مان است و سینما ابزاری بس سترگ و تاثیرگذار در این راه است.

بر خود می‌بالیم که شهر گنبدهای فیروزه‌ای پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی بار دیگر میزبان پرواز پروانه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است.

در ادامه این پیام آمده است: این جشنواره نه برای یک ملت، بلکه برای رشد و تعالی انسان‌ها و ساختن زندگی‌ای بهتر برای تمام جهانیان است. جشنواره‌ای که منادی صلح و خیرخواهی، همزیستی و نوعدوستی است که در شهری برگزار می‌شود که در همه دوران تاریخ نماد همزیستی مسالمت آمیز ادیان و فرقه‌ها بوده است.

رئیس شورای شهر اصفهان در ادامه پیام خود عنوان کرده است: مسروریم که جشنواره بیست و هفتم بنام والای پیامبر مهر و مهربانی خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) مزین شده است و امیدواریم این نامگذاری موجبات بهره‌مندی تمامی عوامل این جشنواره از کرامات آن حضرت باشد.

در این پیام آمده است: نگاه ما به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نگاهی انسان‌ساز است و امیدواریم ابعاد بین‌المللی این جشنواره موجبات معرفی هر چه بیشتر شهر اصفهان را در مجامع بین‌المللی فراهم سازد. برای همه‌ تلاشگران این جشنواره از درگاه خداوند متعال موفقیت و شادکامی را خواستاریم.

انتهای پیام/63019/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول