اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه کننده و فیلمبردار اصفهانی:

فرهنگ‌سازی جشنواره فیلم کودک در سطح شهر مطلوب بوده است

تهیه کننده و فیلمبردار اصفهانی گفت: فرهنگ‌سازی جشنواره فیلم کودک در سطح شهر مطلوب بوده است.

فرهنگ‌سازی جشنواره فیلم کودک در سطح شهر مطلوب بوده است

ابراهیم مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: برگزاری جشنواره در هر شهری به هنرمندان و کارگردانان آن فرصتی را می‎دهد که بتوانند آثاری فاخر را تولید کرده و به عرصه نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: این جشنواره در اصفهان بستری مناسب برای افزایش کیفیت تولیدات سینمایی و تلویزیونی در حوزه کودکان و نوجوانان است.

تهیه کننده و فیلمبردار اصفهانی به حمایت مسئولان برگزارکننده جشنواره از فیلمسازان جوان اشاره و خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر عوامل اجرایی جشنواره حمایت‎های مالی و معنوی زیادی را از فیلمسازان جوان داشتند و با این اقدام انگیزه آنها را برای تولیدات خاص و ویژه بیشتر کردند.

مرادی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی‎های لازم برای تداوم جشنواره در اصفهان، تأکید کرد: اصفهان بهترین گزینه برای برگزاری جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان است و در کنار برنامه‎ریزی برای حفظ تداوم باید نسبت به ارتقای کیفی جشنواره و تولیدات ارائه شده در آن نیز توجه داشته باشیم.

وی به حضور تیم اجرایی قوی در برگزاری جشنواره بین‎المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان در چند سال اخیر اشاره کرد و بیان داشت: از نظر فرهنگ‌سازی در سطح شهر نیز اقدامات زیادی انجام شده است؛ به طوری که در زمان برگزاری جشنواره حال و هوای شهر با روزهای عادی کاملاً متفاوت است.

تهیه کننده و فیلمبردار اصفهانی با اشاره به تجهیز سینماها به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری این جشنواره بین‎المللی، اذعان داشت: امیدواریم جشنواره بیست و هفتم نیز همچون جشنواره قبلی مورد استقبال فیلم سازان خارجی قرار گیرد.

مرادی در خصوص محتوای آثار تولید شده در حوزه کودکان و نوجوانان نیز ابراز داشت: متأسفانه بسیاری از کودکان و نوجوانان نمی‎توانستند با آثار تولید شده ارتباط برقرار کنند، اما با برنامه‎ریزی‎ها و آموزش‎هایی که در حاشیه جشنواره بیست و ششم به فیلمسازان ارائه شده تا حدودی این مشکل مرتفع شده است.

وی در پایان متذکر شد: در گذشته اکثر آثار تولید شده در حوزه کودکان بیانگر ضعف و مشکلات کودکان و نوجوانان بود، اما در حال حاضر تولیدکنندگان این آثار بیشتر در زمینه فیلم‎های انگیزشی و نشان دادن قابلیت‎ها فعالیت می‎کنند.

انتهای پیام/63019/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول