اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی البرز:

استقبال مردم از جشنواره گردشگری البرز کم نظیر بود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: استقبال مردم استان البرز از جشنواره گردشگری و صنایع دستی این استان کم نظیر بود.

استقبال مردم از جشنواره گردشگری البرز کم نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احد شریفی بعد از ظهر امروز پس از به پایان رسیدن رسمی کار این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم در هفته گردشگری، جشنواره و نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی با حضور بخش‌های فعال در این حوزه‌ها در استان البرز برگزار شد.

وی تصریح کرد: استان البرز دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در حوزه گردشگری است که متاسفانه بخش مهمی از این پتانسیل به درستی به مردم اطلاع‌رسانی نشده و به همین دلیل برگزاری جشنواره گردشگری از جمله اولویت‌های اصلی ما بود.

این مسئول افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، عرضه فعالیت و کارهای بخش‌های خصوصی و دولتی در حوزه گردشگری و همچنین معرفی هنرمندان استان البرز در بخش صنایع دستی بود که خوشبختانه مردم استقبال کم نظیری از جشنواره و نمایشگاه حاشیه آن داشتند.

به گفته شریفی، در جشنواره امسال 35 دفتر خدمات گردشگری و همچنین 32 غرفه مستقل عرضه محصولات صنایع دستی دایر بود و با انجام کارهای فرهنگی و تبلیغی، توانمندی‌های گردشگری استان البرز به مردم معرفی شد.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا جشنواره فوق در سال‌های آینده تداوم خواهد داشت؟ گفت: برنامه‌هایی که برای توسعه گردشگری در استان البرز داریم به طور قطع با جدیت ادامه داشته و به همین دلیل تلاش داریم که جشنواره گردشگری و صنایع دستی استان البرز را در سال‌های آینده همراه با رفع نواقص و کاستی‌ها با جدیت بهتری برگزار کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در ادامه با تاکید بر اینکه در دنیای امروز استفاده از صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع مدرن جزء اولویت‌های مسئولان و برنامه‌ریزان است، گفت: خوشبختانه در ایران اسلامی ما جاذبه‌های بسیار گردشگری در حوزه‌های تاریخی، طبیعی و معنوی و مذهبی داریم که با معرفی صحیح آنها، می‌توانیم این صنعت را به ویژه در استان البرز توسعه دهیم.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های انجام شده توسط این اداره در هفته گردشگری اشاره کرد و گفت: تلاش‌های ما برای توسعه صنعت گردشگری به برگزاری جشنواره و نمایشگاه محدود نبود و خوشبختانه در این هفته برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری داشتیم که با استقبال مردم و به ویژه رسانه‌ها همراه بود.

وی افزود: به عنوان نمونه تور گردشگری خبرنگاران و همچنین تور البرزگردی که به صورت رایگان برای شهروندان برگزار شد، با استقبال خوب مردم روبه‌رو بود و تلاش داریم که اینگونه برنامه‌ها را در فواصل مختلف زمانی اجرا کنیم.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول