اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

شوراهای اسلامی رضایت نسبی مردم را جلب کرده‌اند

فرماندار راور گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها نسبت به عمران و آبادانی اقدام کرده و رضایت نسبی مردم را جلب کرده‌اند.

شوراهای اسلامی رضایت نسبی مردم را جلب کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از شوراهای دوره سوم روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: از آن جا که شوراهای اسلامی، منتخب و نماینده مردم هستند باید با سرلوحه قرار دادن اخلاق و منش ائمه اطهار (ع) در راستای خدمت خالصانه به خلق تلاش کنند.

فرماندار راور مردم را پشتیبان و حامی رهبری و انقلاب بیان کرد و گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی و پیشرفت‌های منطقه مدیون تلاش دل‌سوزانه مسئولان نظام است و با وجود مشکلات موجود، شوراهای اسلامی نسبت به عمران و آبادانی شهر خود اقدام کرده و رضایت نسبی مردم را جلب کرده‌اند.

شریفی تصریح کرد: تلاش و زحمات خالصانه و بی‌وقفه شوراها و حسن همکاری آنان با دهیاری‌ها طی مدت این چند سال در حوزه‌های مختلف ملموس است و باید گام‌های مؤثر و خدمات ارزشمندی برای توسعه، عمران و آبادی روستاها برداشته شود.

شریفی بر مشارکت و پیگیری شوراهای اسلامی در اجرای طرح هادی روستاها و مساعدت لازم در تقویت ظرفیت‌های موجود روستا در راستای توسعه مشاغل خانگی و تشویق افراد واجد شرایط در این زمینه تاکید کرد.

علی سعیدی بخشدار مرکزی راور هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از خدمات و تلاش‌های اعضای شورای اسلامی روستاها بیان کرد و اظهار داشت: تعداد شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان در دوره سوم 19 شورا و با 59 عضو بود که در دوره چهارم این تعداد به 25 شورا با 75 عضو ارتقا یافته است.

سعیدی حرکت قانونمندانه شوراها را لازمه خدمتگزاری صحیح و اصولی به مردم عنوان کرد و گفت: طی مدت شش سال گذشته همکاری و تعامل بین شوراهای اسلامی و مردم به نحو احسن دیده شد و این تعامل و هماهنگی نشان از تدبر و تعقل شوراهای اسلامی است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول