اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های ورزشی شورای شهر کرج اعلام شد

اولویت اعضای شوراها در کرج برای توسعه ورزش همگانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج یکی از اولویت‌های این شورا برای دوره چهارم را توسعه ورزش همگانی دانست.

اولویت اعضای شوراها در کرج برای توسعه ورزش همگانی

بهنام محمودی که خود از قهرمانان پیشکسوت ورزش کشورمان است و سال‌ها در تیم ملی والیبال حضور داشته، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه در دوره چهارم اعضای این شورا توجه ویژه‌ای به موضوعات مربوط به جوانان و نوجوانان داشته و در این راه ورزش از جمله اولویت‌های ما خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور ورزشکاران در شوراهای شهر و روستا می‌تواند مفید باشد؟ گفت: پاسخ این پرسش را باید مردم پس از مشاهده عملکرد و کارنامه اعضای شورا بدهند، اما معتقدم یکی از نیازهای امروز کشورمان پرداختن ویژه به بحث ورزش به ویژه در سنین پایه و همچنین ورزش همگانی است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: اگر خواستار شهری سالم بوده و می‌خواهیم نسل جوان را از دام‌ها و انحرافات مصون بداریم، باید توجه ویژه به مقوله ورزش داشته و تنها بر ورزش قهرمانی تاکید و تمرکز نکنیم.

محمودی افزود: در میان نسل جوان به ویژه در مناطق روستایی و کم‌برخوردار استعدادهای ورزشی بسیاری وجود دارد که اگر برنامه‌ریزی صحیح و علمی برای توسعه ورزش پایه و ورزش همگانی داشته باشیم، می‌توانیم این استعدادها و توانمندی‌ها را شناسایی و در مسیر ورزش قهرمانی هدایت کنیم.

وی گفت: بنابراین اعضای شورای شهر در کرج در دوره چهارم اولویت برنامه‌های ورزشی خود را در حوزه ورزش همگانی و همچنین توسعه ورزش پایه متمرکز کرده‌اند.

*اختصاص 500 میلیون ریال برای توسعه ورزش همگانی در کرج

این نماینده مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در همین راستا و در روزهای نخست کار دوره چهارم شوراها در کرج 500 میلیون ریال برای توسعه ورزش همگانی در این شهرستان در نظر گرفته شده است که برای گام نخست اقدام بسیار خوب و ارزشمندی است.

محمودی متذکر شد: ترویج و توسعه ورزش همگانی اثرات بسیار خوبی در سالم‌سازی جامعه و تشویق همه مردم به ویژه خانواده‌ها به ورزش کردن دارد و به طور قطع در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات لازم، مردم از این طرح‌ها استقبال خواهند کرد.

وی در پایان گفت: یکی از نیازهای کرج در حوزه ورزش همگانی، برنامه‌ریزی است، چراکه در این بخش نیاز چندانی به امکانات و تجهیزات پیشرفته و گران‌‌قیمت نداریم و با داشتن برنامه‌ای علمی و صحیح می‌توانیم ورزش همگانی را در کرج به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام/2302/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول