اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌‌دهد

تجلیل از اعضای شوراهای شهرستان رامسر

آیین تجلیل از خدمات اعضای دوره سوم شوراهای شهر رامسر و شهر‌های کتالم و ساداتشهر در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

تجلیل از اعضای شوراهای شهرستان رامسر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، ظهر امروز مراسم تجلیل از اعضای دوره سوم شوراهای شهرستان رامسر در آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

امام جمعه رامسر در این مراسم با تکیه بر اهمیت اخلاق در بین مسئولان، اظهار داشت: اهمیت دادن به اخلاق نیکو و پرورش این حسن متعالی در خود، سبب می‌شود که از من شدن رهانیده و ما شویم.

وی افزود: شورا محل مشورت و شور است و با همدلی و همزبانی است که می‌توان عقب ماندگی‌ها را کناری زد و به توسعه رسید.

در ادامه مراسم سید کمال سیدی یکی از اعضای دور سوم شورای شهر رامسر به نیابت از سایر اعضای شورای شهر رامسر که در دوره سوم به خدمت‌رسانی مردم انتخاب شده بودند، بیان کرد: آنچه که در رامسر مشهود است این است که اعضای دوره سوم، نگاه کارشناسانه خود را در مدیریت و توسعه شهری به دقت اعمال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تمام اعضا سعی در رسیدن به درآمدی پایدار برای شهرداری بوده که با مشارکت بخش خصوصی گام‌های موثری برداشته شد که مصداق این گفته در سطح شهر کاملا مشهود است.

سیدی خاطرنشان کرد: محله محوری و نفوذ در عمق محله‌ها برای کاهش ترافیک و احداث چهار پارک محله‌ای دیگر اقدام شورای سوم بوده است.

این عضو شورای اسلامی رامسر در دور سوم  گفت: شورای سوم در راستای پیگیری و اصول مطالبات شهری توانست با رایزنی‌های خود بانک شهر را در رامسر مستقر کند که اکنون فعال است و همچنین به منظور تسهیل در امور اداری، سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری رامسر راه‌اندازی شد.

سیدی در ادامه برخی از اقدامات اعضای شورای شهر رامسر در دوره سوم را اخذ مجوز از وزارت کشور برای فروش اوراق مشارکت به مبلغ 5 میلیارد تومان، خرید 35 دستگاه ون و 16 دستگاه مینی بوس که باعث افزایش مسیرهای جدید برای حمل و نقل عمومی شد و راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم برشمرد.

وی تخریب بافت فرسوده، حل مشکل آب در منطقه لپاسر، اربه کله، نارنج بن و ارشاد، انتقال بازار سنتی به حاشیه رودخانه صفارود، ساخت دو پل عابر پیاده، آسفالت بیش از 100 کوچه، تشکیل سازمان بافت فرسوده و اخذ مجوز برای بافت حریم شهر، نامگذاری بیشتر کوچه‌ها در سطح شهر، تصویب اجرای پروژه مهم ریز پهنه‌بندی و برنامه ریزی استراتژیک شهری نیز از دیگر خدمات دوره سوم شورا برشمرد.

در ادامه مراسم علیرضا مبشری عضو شورای اسلامی دور سوم و چهارم کتالم و سادات شهر نیز به ارائه عملکرد این شورا پرداخت و گفت: تعامل شورای سوم کتالم و سادات‌شهر در دور سوم زبانزد بود و البته زحمات زیادی نیز کشیده شد.

وی افزود: در ابتدای کار شورای سوم کتالم و سادات‌شهر بودجه شهرداری یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود اما با تلاش شورا و شهرداری این رقم در سال جاری به چهار میلیارد تومان رسید.

مبشری اضافه کرد: با توجه به گستردگی حریم شهری کتالم و سادات‌شهر مدیریت شهری در آن بسیار سخت است و شورای سوم توانست با توجه به محدودیت‌های اعتباری، زمین میانحاله را به مساحت 33 هزار متر مربع برای ساخت پارک ساحلی تملک کند.

مبشری ادامه داد: ساخت ایستگاه دوم آتش نشانی، همکاری با دانشگاه ملاصدرا در راستای تملک زمین دشت جلم برای انتقال دانشگاه ملاصدرا به این مکان، خرید زمین ورزشی در کتالم، برگزاری جشن‌های سنتی و اعیاد ملی و مذهبی و ایجاد شورای نامگذاری از جمله اقدامات شورای سوم کتالم و سادات شهر بوده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: آنچه که انجام شد حاصل تعامل و همدلی همه اعضا شورا و مجموعه شهرداری بود.

به گزارش فارس، نصرت الله کوزه گر شهردار شهر رامسر و مظاهر باقرسلیمی شهردار کتالم و سادات شهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات اعضای شورای شهر رامسر و کتالم و سادات‌شهر قدردانی کردند.

انتهای پیام/86024/ح40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول