اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس:

اعضای شوراهای اسلامی باید با قانون شورا آشنا باشند

نماینده شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای شوراهای اسلامی باید به قانون شورا آشنا باشند.

اعضای شوراهای اسلامی باید با قانون شورا آشنا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، حجت الاسلام موسی احمدی صبح امروز در نشست شوراهای اسلامی روستاهای بخش بردخون اظهار داشت: نماینده مجلس وظایفی دارد و نمی‌تواند همه مشکلات را پیگیری کند زیرا نماینده وظیفه قانون‌گذاری و نظارت برحسن اجرای قانون را دارد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه 177 روستا و چهار شهرستان وجود دارد و خود نیز در سه کمیسیون و 15 فراکسیون عضویت دارم و سالانه بیش از 3 هزار و 500 نامه وصول می‌شود و علاوه بر آن پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم را در برنامه قرار داده‌ایم.

احمدی خطاب به شوراهای اسلامی گفت: شما در معرض انتخاب مردم قرار گرفته‌اید و بزرگترین مسئولیت را به دوش دارید پس باید تلاش کنید آن را ادا نمایید و با همه توان و جدیت خواسته‌های آنان را دنبال کنید و مأیوس نشوید.

رئیس شورای اسلامی بخش بردخون نیز گفت: وجود ریزگردها باعث ایجاد نگرانی و شیوع بیماری شده و کمبود آب آشامیدنی نیز بر مشکلات مردم افزوده که نیاز است با احداث خط دوم آبرسانی ویژه روستاها تا حدی مشکلات را کاهش دهیم.

عبدالمجید قاسمی افزود: دوربرگردان سه راه بردخون، کمبود سفره‌های آب زیرزمینی، اسکله خورخان بردخون، افزایش کرایه حمل گوجه فرنگی از مشکلات و مطالبات جدی مردم است.

در ادامه علی مغدانی‌نیا رئیس شورای اسلامی مغدان پیرامون بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات، سالن ورزشی ویژه خواهران، تکمیل زمین فوتبال، بازسازی خانه بهداشت 30ساله، ایجاد پایگاه مقاومت، روشنایی ورودی، عدم پوشش تلفن همراه و اشتغال جوانان سخن گفت.

رئیس شورای اسلامی بردخون کهنه نیز اختصاص اعتبارات یکسان، طرح‌های هادی منصفانه، ترمیم جاده دسترسی به دریا، اختصاص اعتبار به امامزاده محمّد را بیان کرد و عضو شورای اسلامی روستای سجادیه نیز ضرورت ساخت جاده روستا، اسناد مالکیت اراضی روستا، افزایش اعتبارات دهیاری و روشنایی ورودی روستا را متذکر شد.

رئیس شورای اسلامی دمی‌گزجنوبی، آب شرب، موج شکن، جاده روستا را نیازهای اصلی دانست و دهیار وحدت آباد به کمبود امکانات فرهنگی، بی‌توجهی به زیرساخت‌ها و مشکل زمین اشاره کرد و خواستار توجه اساسی در این زمینه شد.

رئیس شورای وحدت آباد نیز گفت: این روستا 96 خانوار و بیش از 465 نفر جمعیت دارد و مدرسه تنها مکان دولتی و فرهنگی روستا است و تنها روستای عقب افتاده کشور است که 70 مترمربع آسفالت شده و مبلمان روستایی مناسبی ندارد و از داشتن خانه بهداشت محروم هستیم.

عضو شورای اسلامی آبکش نیز به کمبود زمین اشاره کرد و گفت: مردم برای اشتغال تنها به زمین نیاز دارند و علاوه بر آن از امکانات ورزشی بی بهره هستند و با اینکه نام دهستان دارد اما امکانات آن شایسته مردم نیست.

عضو شورای اسلامی  کناری نیز خواستار راه اندازی پست بانک و واگذاری معدن به شورا و مردم شد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول