اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

دانش‌آموزان در بازی‌های رایانه‌ای دقت بیشتری داشته باشند

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: دانش‌آموزان با انتخاب درست بازی‌های رایانه‌ای کمتر دچار آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه می‌شوند.

دانش‌آموزان در بازی‌های رایانه‌ای دقت بیشتری داشته باشند

محمدرضا میرحیدری امروز در حاشیه مراسم نمادین نظم و انضباط اجتماعی در دبیرستان نمونه غیردولتی دخترانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انتخاب غیراستاندارد و سالم بازی‌های رایانه‌ای تأثیر منفی در رفتار و اخلاق هر فردی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با استفاده از بازی‌های رایانه‌ای با قشرهای مختلف مردم ارتباط برقرار می‌کنند تا بتواند آن‌ها را از اعتقاداتشان دور کنند، افزود: بر این اساس آنان باید در برابر این بازی‌ها هوشیار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دشمنان اسلام با استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی تلاش در خدشه‌دار کردن اعتقادات و عقاید مذهبی دانش‌آموزان دارند، یادآور شد: آنان باید در برابر جنگ نرم این دشمنان هوشیار باشند تا فریب دسیسه‌ها و شیطنت‌های آن‌ها نشوند.

میرحیدری تصریح کرد: قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان به بایدها و نبایدهای که دین اسلام مشخص کرده آشنا باشند و به آن توجه کنند تا با تحقق این مهم کمتر در جامعه دچار آسیب شوند.

این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در انتخاب دوست دقت بیشتری داشته باشند، ابراز کرد: تحقق این مهم می‌تواند آنان را در مسیر درست زندگی سریع‌تر هدایت کند تا کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه جوانان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور هستند، اذعان کرد: دشمن به همین دلیل آنان را مورد هدف قرار داده تا بتواند دانش‌آموزان را از رسیدن به موفقیت دور و یأس و ناامیدی را در بین آن‌ها ایجاد کند.

میرحیدری عنوان کرد: دانش‌آموزان در صورت برخورد با مشکلات حتماً والدین و معلمان خود را مطلع کنند تا با انجام این اقدام مشکلات آنان راحت‌تر و مطلوب‌تر برطرف شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: دانش‌آموزان نسبت به مسایل مختلف پیرامون خودشان بی‌تفاوت نباشند و هر موضوع مشکوک را با والدین و نیروی انتظامی در میان بگذارند تا با تحقق این اقدام نظم و انضباط اجتماعی بیشتر در جامعه برقرار شود.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول