اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک تاکید کرد

ضرورت آشنایی دانش‌آموزان آبیکی با حقوق شهروندی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک آشنایی دانش‌آموزان این شهرستان را با وظایف و حقوق شهروندی ضروری دانست و خواستار تحقق این امر از سوی خانواده‌ها و معلمان شد.

ضرورت آشنایی دانش‌آموزان آبیکی با حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی ظهر امروز در مراسم جشن مهر و دانش که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مدرسه راهنمایی پسرانه شهید وادی‌پور برگزار شد، اظهار داشت: اگر همه افراد جامعه به حقوق شهروندی آشنا شوند، بیشتر می‌توانند از خدمات نیروی انتظامی در جامعه بهره ببرند.

وی افزود: در دوران پیش از انقلاب، مردم از نیروهای انتظامی و نظامی هراس داشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و امام راحل، نوجوانان و جوانان نه تنها از نیروهای مسلح نمی‌ترسند بلکه دوستدار نیروهای مسلح هستند و در مناسبت‌های مختلف پای سخنان آنان نیز می‌نشینند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: هفته نیروی انتظامی بهترین فرصتی است که دانش‌آموزان می‌توانند از وجود کارشناسان انتظامی برخوردار شوند و تعامل خوبی برقرار کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: یکی از نعمت‌هایی که خدای متعال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جدید عطا کرده، وجود نیروهای مسلح مومن و ارزشی است که نیروهای انتظامی از نیروهایی است که در امنیت جامعه نقش بسزایی دارد و محور کلیدی نظم و انضباط در جامعه را تشکیل می‌دهد.

این مسئول دانش‌آموزان را افسران آینده کشور دانست و عنوان کرد: امیدواریم همان‌گونه که مانند سربازی رشید در صف‌ها ایستاده‌اید در تحصیل علم و دانش همراه با تقوا در حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی نیز پایدار باشید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به شهادت امام جواد (ع) از دانش‌آموزان درخواست کرد که زندگی‌نامه این امام همام را مطالعه کرده و در مسیر ائمه اطهار (ع) حرکت کنند تا سعادت دنیا و آخرتشان تضمین شود.

گفتنی است، در این مراسم 13 دانش‌آموز در یک پارچه سه متری به مناسبت هفته نیروی انتظامی نقاشی کشیدند و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از معلمان و مدیران مدرسه به دلیل همکاری و تعامل مناسب با نیروی انتظامی قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم از سوی یکی از دانش‌آموزان پیام مهر قرائت شد.

انتهای پیام/77006/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول