اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان خبر داد

مشارکت دانش‌آموزان ماهنشانی در اردوهای طرح هجرت

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: 140 نفر اردو دانش‌‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان ماهنشان شرکت کردند.

مشارکت دانش‌آموزان ماهنشانی در اردوهای طرح هجرت

خدایار محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اردوهای طرح هجرت شهرستان ماهنشان اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی در طول تابستان برنامه‌های مختلفی برگزار کردند.

وی با بیان اینکه 140 نفر اردو دانش‌‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان ماهنشان شرکت کردند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 56 عرصه مختلف معرفی شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش فعالیت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان اضافه کرد: همچنین 15 نفر از بسیجیان فرهنگی در اردوهای طرح هجرت شرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه این اردوها از 10 تیر ماه امسال آغاز شد، گفت: اختتامیه اردوهای طرح هجرت در اوایل مهر ماه امسال با حضور استادکاران و بسیجیان برگزار شده است.

محمدی به اقدامات و عرصه‌های دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت اشاره کرد و افزود: رنگ آمیزی نیمکت و مدارس، تابلو نویسی، دیوار نویسی، خط‌کشی زمین ورزش مدرسه، نظافت و ساماندهی نمازخانه و کتابخانه، تجهیز میز و نیمکت مدارس و... جزو فعالیت‌های دانش‌آموزان است.

وی به برنامه‌های فرهنگی دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت اشاره کرد و گفت: اقامه نماز، آشنایی با قرآن و احکام در حوزه‌های دانش‌آموزی شهید خرازی و شهید فهمیده و... از برنامه‌های برگزار شده در حوزه فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان عنوان کرد: همچنین در طول این مدت برای ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان مسابقات ورزشی مختلف برگزار شده است.

این مسئول به اهداف برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: هدف اصلی برگزاری این اردوها اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

محمدی غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای طرح هجرت دانست و اضافه کرد: دانش‌آموزان با شرکت در این اردوها با حرفه آموزی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه ماهنشان در راستای اجرای این اقدامات با نهادهای مختلف تعامل دارد، اذعان داشت: جهاد دانشگاهی، اداره کل دامپزشکی و... جزو این نهادها است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان اذعان داشت: امید است اقدامات مختلف بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان تاثیر مثبتی در پیشرفت و محرومیت زدایی روستاییان در مناطق محروم و فاقد امکانات داشته باشد.

انتهای پیام/73008/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول