اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم جشن گلریزان

خیران فیروزکوهی 440 میلیون ریال به دانش‏آموزان کمک کردند

در مراسم گلریزان و جشن عاطفه‏ها در فیروزکوه، 440 میلیون ریال از سوی مسئولان و خیران فیروزکوهی برای کمک به دانش‏آموزان بی‏بضاعت جمع‏آوری شد.

خیران فیروزکوهی 440 میلیون ریال به دانش‏آموزان کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این مراسم ظهر امروز در مجتمع میلاد فیروزکوه و با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، فرماندار و چند تن از مسئولان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

تلاوت آیاتی چند از کلام‏الله مجید، اجرای سرود توسط دانش‏آموزان دبستان دخترانه نجمه و سخنرانی مهدی شعبانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه، حمیدرضا مشهدی‏عباسی نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و تبارک سبحانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، از جمله برنامه‏های این مراسم بود.

در پایان این مراسم، در مجموع مبلغ 440 میلیون ریال از سوی مسئولان، خیران و نمایندگان اصناف، صنایع و کارخانه‏ها مختلف برای کمک به دانش‏آموزان بی‏بضاعت جمع‏آوری شد که نسبت به سال گذشته رشد داشت.

انتهای پیام/2568/ت10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول