اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ابهر:

دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند

بخشدار مرکزی ابهر گفت:‌ دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند.

دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امرالله گل‌محمدی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان ابهری با تأکید بر لزوم آگاه شدن دانش‌آموزان از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اظهار داشت: امروز دشمن جنگ نرم گسترده‌ای علیه ملت ما آغاز کرده و از هر فرصتی برای رسیده به اهداف شوم خود بهره می‌برد.

وی افزود: خودباوری ملت ایران، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب است و ملت ایران باید در حفظ آرمان‌های امام خمینی(ره) از هیچ کوششی دریغ نکند.

بخشدار مرکزی ابهر در ادامه افزود: جوانان ایران اسلامی باید در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند و با حضور خود دشمنان را دچار یاس و ناامیدی کنند.

این مسئول با بیان اینکه امروز کشور ایران در قله‌های سعادت و سربلندی قرار گرفته است، ابراز داشت: پیشرفت های عظیم صنعتی و نظامی ایران اسلامی، دشمنان را انگشت به دهان گذاشته و موجب سرافکندگی بدخواهان این نظام گشته است.

گل محمدی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اذعان داشت: افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) پیروزی ملت ایران را به ارمغان آورد و دست مستکبران و بدخواهان را از کشور کوتاه کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) مردم ایران را به سوی سعادت و سربلندی رهنمون کرد و امروز نیز با تلاش‌های مسئولان نظام، کشور ایران به عنوان قدرت معنوی جهان شناخته می شود.

بخشدار مرکزی ابهر در ادامه با اشاره به رشادت‌های ملت غیور ایران در شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، اذعان داشت: ملت ایران باید با همه وجود از دستاورد های انقلاب اسلامی ایران پاسداری کرده و پرچم عزت و سرافرازی را در قله های رفیع جهان به اهتزاز درآورند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود آغاز کرده‌اند، متذکر شد: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با آگاهی و بصیرت همه همکاران و دانش‌آموزان، همه نقشه‌های شوم و پلید دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم پلید صهیونیستی خنثی می‌شود.

انتهای پیام/73002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول