اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

امروز دشمنان انقلاب اسلامی به زانو درآمده است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به زانو درآمده‌اند.

امروز دشمنان انقلاب اسلامی به زانو درآمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان اظهار داشت: به مناسبت روز 13 آبان در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نسبت به نصب پلاکارت و بنر و ارائه بیانیه اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از سال‌ها مرگ بر آمریکا، میوه آن امروز کم‌کم به ثمر رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز ما دشمن را به زانو درآورده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه باید در چنین شرایطی به خواسته‌های خود بیشتر تاکید کنیم، افزود: آفتاب حکومت دینی بلند است و میوه آن به تدریج به ثمر می‌رسد.

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز 13 آبان یک نمود بیرونی دارد، اذعان داشت: آموزش و پرورش باید همه مدارس را به برپایی نمایشگاهی موظف کند تا دانش‌آموزان نسبت به جنایت‌های دشمنان روشن شوند.

ناصر میرزایی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید دلیل مرگ بر آمریکا گفتن‌ها را بدانند، افزود: یادواره شهدای دانش‌آموزی در استان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه عکس‌ها و خلاصه‌ای از زندگینامه و وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز در مدارس زده شود، ادامه داد: در برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در مدارس برگزار می‌شود از خانواده شهدا نیز دعوت به عمل آید.

*شهدای دانش‌‌آموز زنجان شناخته نشده‌اند

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدای دانش‌آموز استان زنجان به خوبی معرفی نشده است، تصریح کرد: شهید رضا سلیمانی شهید دانش‌آموزی است که 11 سال و هشت ماه و سه روز سن داشته است.

رئیس اداره تبلیغات و انتشارات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اضافه کرد: شهید رضا سلیمانی در سن 11 سالگی در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده است.

میرزائی یادآور شد: 49 شهید زیر 15 سال در استان زنجان وجود دارد.

*تغییر نام مدرسه شهید روغنی به عنوانی دیگر بدون دلیل است

وی به تغییر نام یک مدرسه در زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این مدرسه به نام شهید روغنی نامگذاری شده بود که بدون دلیل و بدون هماهنگی نام آن تغییر یافته است و در حال حاضر خانواده آن شهید از این موضوع بسیار ناراحت هستند.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول