اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مشارکت مردم استان در راهپیمایی روز گذشته بی‌نظیر بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال در بیش از 120 نقطه شهری و روستایی استان برگزار شد، گفت: مشارکت مردم شهرهای مختلف استان در راهپیمایی روز گذشته بی‌نظیر بود.

مشارکت مردم استان در راهپیمایی روز گذشته بی‌نظیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام عباس هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به‌ مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌ گیری نهادهای مختلف، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با هدف ایجاد هماهنگی و زمینه سازی بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی تاسیس شد.

وی گفت: این نهاد دارای مجمع نمایندگان و 21 نهاد فرهنگی و غیر فرهنگی در دولت و نهادهای رهبری است.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات به مراکز شهرستان‌ها خلاصه می‌شد، تصریح کرد: از سال 83 علاوه بر مراکز شهرستانی روستاهای تابعه نیز به برپایی راهپیمایی مبادرت داشتند و این حضور هر ساله افزایش پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: تا سال 82 شورای هماهنگی تبلیغات چهار مناسبت روز قدس، 22 بهمن، ارتحال امام(ره) و 13 آبان را ساماندهی می‌کرد که با موقعیت ‌شناسی تهاجمات فرهنگی این مناسبت‌ها به 12 مورد شامل گرامیداشت 12 فروردین، 7 تیر، ایام‌الله فجر، هفته دولت، 9 دی و... افزایش پیدا کرده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی روز قدس در 120 نقطه استان در روز گذشته اظهار کرد: سال گذشته راهپیمایی روز قدس در 110 نقطه این استان برگزار شد که امسال به 120 نقطه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس ستاد برگزاری راهپیمایی 12 شهرستان استان فعالیت داشت، بیان داشت: برگزاری مسابقه بزرگ روز قدس با مشارکت صدا و سیمای استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و برپایی ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی از جمله برنامه‌های جانبی راهپیمایی روز قدس بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: برگزاری 10 نمایشگاه کاریکاتور و عکس، 35 مسابقه فرهنگی ـ ورزشی با یاد و نام انتفاضه قدس و چاپ ویژه نامه، پوستر و بروشور از دیگر برنامه‌های جانبی در این روز باشکوه بود.

هاشمی با بیان اینکه آزادی مسجد‌الاقصی به عنوان اولین مسئله جهان اسلام و ملل آزاده دنیا و راهبردی استراتژیک برای مقابله با نظام سلطه و استکبار جهانی شناخته می‌شود، افزود: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است و امام خمینی(ره) حضور در راهپیمایی روز قدس را چون با سرنوشت دیگر مسلمانان مرتبط است یک وظیفه دینی می‌دانستند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و سردادن شعارهای دندان شکن علیه استکبار جهانی همچنین پشتیبانی آنان از مقاومت نشان دهنده تداوم خط و مسیر مقاومت ملت مظلوم فلسطین بود.

هاشمی ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌ها و تحریم‌های بی نتیجه غرب علیه نظام و مردم ایران بود.

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری قدس مسئله‌ای جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است گفت: روز جهانی قدس، روز وحدت مسلمانان جهان است و در این روز است که اقتدار و عزت مسلمانان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/87001/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول