اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی

استاندار البرز از حضور گسترده البرزی‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

اصغر عربیان استاندار البرز از حضور پرشور و شعور مردم استان البرز و شهرستان‌های استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی به عمل آورد.

استاندار البرز از حضور گسترده البرزی‌ها در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، در بخشی از این پیام با اشاره به سوره اسرا آمده است، پیروزی مسلمانان بر اشغال‌گران است که با داخل شدن مسلمانان در مسجدالاقصی تحقق می‌یابد.

عربیان در ادامه پیام خود آورده است: صبح جمعه 11 مردادماه در استان البرز روزی خاص بود، روزی که مردم فهیم و بیداردل البرزی همگام با نواخته شدن طنین آغاز روز جهانی قدس همگام با ایران اسلامی، یکپارچه به پا خواستند و یکدل و یکصدا با بانگ تکبیر و تهلیل و تسبیح و با فریادهای خروشنده‌ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مهر سکوت را بر لبان سیاستمداران در فضای بین‌المللی نشاندند و طنین رهایی و آزادی مظلومان و مستضعفان را به صدا درآوردند.

آری مردم استان البرز در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر یکصدا مظلومیت فلسطین را در گوش جهانیان فریاد زدند تا غریو رعدآسای آن بر سر اسرائیل غاصب فرو ریزد.

استاندار البرز در بخشی دیگر از این پیام می‌افزاید: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تمام مسیرها در البرز به معیادگاه مصلی کرج منتهی می‌شد، قدم به قدم سراسر صحنه‌هایی از شور و عشق بود که در قاب تصاویر به ثبت می‌رسید، همچون جوانه‌هایی که از خاک سر بر می‌آورند تا در نسیمی روح‌افزا صبای آزادی را برای سرزمین زیتون، قدس شریف به ارمغان آورند.

در این روز خشم و انزجار ملت همچون طوفانی رعدآسا لانه‌های سست و عنکبوتی اسرائیل غاصب را نشانه گرفت تا بار دیگر از خروش ایمان ملت، تمامی تارهای تنیده شده پاره شوند.

بی گمان آن روز نزدیک است که بیرق سرزمین اسلامی قدس بر فراز مسجدالاقصی برافراشته شود و ملت مظلوم و آواره فلسطین به خانه خود باز گردند.

گام‌های استوار مردم استان البرز و ساکنان ایران کوچک در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز جهانی قدس تا آنجا ستودنی بود که زبان از بیان و قلم از نگارش این حماسه پر شور قاصر است.

مردم استان البرز همواره در رویدادهای سیاسی کشور دوشادوش ملت ایران در صحنه حاضر بوده‌اند و امروز نیز همانند سال‌های گذشته راهپیمایی باشکوهی را در دفتر افتخارات استان البرز به ثبت رساندند.

بی‌شک پاسخگویی به ندای بنیانگذار انقلاب در عرصه بین‌المللی نیز تأثیرات شگرف خود را برجا خواهد گذاشت و رژیم منفور صهیونیستی را بار دیگر به انزوای خود فرو خواهد برد.

در این راستا حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، علما و روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان، اساتید و فرهنگیان، آحاد ملت، اصناف، اصحاب رسانه، صدا و سیما و... را در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج می‌نهیم و آزادی قدس شریف را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول