اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه باشت خبر داد

راهپیمایی تاکتیکی شبانه گردان عاشورا در باشت

فرمانده سپاه باشت گفت: راهپیمایی تاکتیکی و پیاده‌روی به همراه انجام تمرینات رزمی گردان عاشورا در شهرستان برگزار شد.

راهپیمایی تاکتیکی شبانه گردان عاشورا در باشت

سرهنگ بهروز قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: راهپیمایی تاکتیکی و پیاده‌روی به همراه انجام تمرینات رزمی گردان عاشورا در شهرستان برگزار شد.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری این راهپیمایی شبانه ارتقای سطح آمادگی و رزمی نیروها و همچنین آشنایی با اصول و حرکات در شب و روز، نگهداری حفظ و انسجام عناصر بسیجی در سازماندهی‌های تعریف شده است.

قلی‌زاده تصریح کرد: این راهپیمایی در دو حوزه مقاومت محمد رسول‌الله باشت و امام علی (ع) بوستان با هدف افزایش دید نیروها در شب و از بین بردن ترس و هراس افراد از تاریکی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: مسیر این رزم شبانه با حضور 230 نفر از نیروها به همراهی فرماندهان هر دو حوزه مقاومت از سپاه ناحیه باشت آغاز و به سمت گلزار شهدای گمنام بود که مدت چهار ساعت به طول انجامید.

قلی‌زاده به بیان برنامه‌های مختلف سپاه پرداخت و افزود: این ناحیه در طول سال به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را تدارک می‌بیند که این راهپیمایی یکی از این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان باشت با اشاره به برنامه‌های بصیرت‌افزایی افزود: اکنون مهم‌ترین هدف ما اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در این خصوص است.

وی تصریح کرد: دشمن با جنگ فرهنگی به مصاف با ما آمده و امروز عرصه نبرد از سخت به نرم تغییر شکل داده است.

قلی‌زاده نبرد در جنگ نرم را دارای پیچیدگی‌های خود دانست و گفت: باید با ظرافت برنامه‌ریزی کرده و دشمن را در این جبهه به مانند هشت سال دفاع مقدس خلع ید کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی عمل به دستورات و فرامین رهبری را بهترین نسخه در جبهه فرهنگی دانست و گفت: همه باید افعال و اعمال خود را در مطابقت با این رهنمودها تنظیم کنیم.

انتهای پیام/82007/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول