اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی از حضور مردم کرمان‌ در راهپیمایی روز جهانی قدس‌ تقدیر کرد‌

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ کرمان طی پیامی از‌ مردم شریف و متدین استان‌ برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس‌ تقدیر کرد.

شورای هماهنگی از حضور مردم کرمان‌ در راهپیمایی روز جهانی قدس‌ تقدیر کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ استان کرمان طی پیامی از‌ مردم شریف و متدین استان کرمان‌ برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس‌ تقدیر کرد. 

در متن این پیام آمده است: سپاس مخصوص خداوند که با توفیقات الهی خود و احساس تکلیف دینی و انقلابی مردم فهیم و بصیر استان کرمان راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس باشکوهی خاص برگزار و موجب خلق حماسه‌ای دیگر شد.

در این پیام عنوان شده است: مشت‌های پولادین امت موحد استان کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس اقتدار و صلابت اسلامی‌، پایبندی تا پای جان برای حفظ و تحقق آرمان‌های انقلاب مقدس اسلامی با استمرار ستیز بی‌امان در برابر استکبار خون آشام به سرکردگی سردمداران پلید آمریکا‌، انگلیس مکار و رژیم جعلی و ددمنش صهیونیستی و محو کامل ظلم و اشغالگری و آزادی قدس شریف را به جهانیان نشان داد.

در ادامه این پیام آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با ارج نهادن به این حماسه و حضور ماندگار و قدردانی از آحاد مردم شریف و متدین استان به واسطه حضور در راهپیمایی، امیدوار است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب‌ به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نامگذاری شده‌ بتوانیم ‌قدردان تلاش‌ها و حضور این مردم فهیم و بصیر استان باشیم.

انتهای پیام/2446/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول