اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایلام:

حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمرمنین(ع)استان ایلام گفت: حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی بود.

حضور گسترده مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس ستودنی بود

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام گفت: روز قدس نماد وحدت و همبستگی کل مسلمانان جهان در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

جلیلیان اظهار داشت: روز قدس، روزی است که مسلمانان سراسر جهان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

وی بر اعلام وجود ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبران تاکید کرد و یادآور شد: روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام تصریح کرد: روز قدس حرکتی برای خنثی کردن توطئه‌های استکبار، صهیونیسم و طرفدارانشان است که می‌خواهند مسئله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

وی تأکید کرد: روز قدس امسال بیش از سال‌های گذشته از اهمیت بسیاری برخوردار بود چرا که با ایجاد خیزش عظیم امت اسلامی و بیداری اسلامی در منطقه نظام استکبار و در راس آن نظام صهیونیستی با ایجاد توطئه و دسیسه در صدد انحراف جریان‌های بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی هستند، از این رو روز قدس می‌تواند یگانه محور اتحاد امت‌های اسلامی باشد.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام نیز در این باره گفت: روز جهانی قدس روز همبستگی ملت‌های آزادی خواه با مظلومین دردمند فلسطین است.

کاکی اظهار داشت: در واقع اکثریت ملت فلسطین هم اکنون اسیر و زندانی هستند لذا ملت ایران و همه مردم جهان برای شکستن این حصار و نیز اعلام کمک و همدردی به خیابان‌ها آمده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام تأکید کرد: تا آزادی واقعی قدس و رهایی مردم فلسطین پشتیبان آنها خواهیم بود.

کاکی افزود: این حرکت برگرفته و نشأت گرفته از شیعه ی علوی و حرکت آزادی خواهانه امام و استمرار آن به رهبری امام خامنه‌ای است.

انتهای پیام/2246/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول