اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهریزی‌ها باز حماسه ساز شدند

مرگ بر اسرائیل؛ فریاد یک‌صدای مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس

مردم مهریز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با سردادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر صهیونیست» وفاداری خود را به ملت غیور و مظلوم فلسطین نشان دادند.

مرگ بر اسرائیل؛ فریاد یک‌صدای مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان، امروز همراه و همگام با مردم دیگر مناطق کشور در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند تا با سردادن شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را به ملت غیور و مظلوم فلسطین نشان دهند.

مردم انقلابی شهرستان مهریز که با اهدای 313 شهید گلگون کفن وفاداری خود را به این انقلاب و ارزش‌های آن اثبات کرده‌اند بار دیگر امروز با حضور خود ثابت کردند که همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و با آگاهی بیشتر و مقاوم‌تر از گذشته از انقلاب دفاع می‌کنند.

مردم این شهرستان در قالب گروه‌های مختلف از کسبه و بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب و روحانیان گرفته تا ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و … حضور گسترده‌ای در راهپیمایی قدس داشتند.

از تدابیری که برای مهار گرمای آفتاب در راهپیمایی امروز در شهرستان مهریز اندیشیده شده بود، پاشیدن آب توسط ماشین‌های آتش نشانی بر سر مردم روزه‌دار بود که گرمای شدید این روزها، مانع عدم حضور آنها در راهپیمایی روز قدس نشد.

انتهای پیام/90005/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول