اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز مسابقات ایثارگران شرکت گاز در اردبیل

مجتمع فرهنگی، ورزشی شرکت گاز اردبیل افتتاح شد

همزمان با برگزاری مسابقات سراسری فرهنگی،‌ ورزشی ایثارگران شرکت گاز، مجتمع فرهنگی‌، ورزشی شرکت گاز اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مجتمع فرهنگی، ورزشی شرکت گاز اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز و با آغاز هفدهمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسئولان برگزار شد، مجتمع فرهنگی، ورزشی شرکت گاز استان اردبیل در شهرک کارشناسان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم معاون مدیریت منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران از فعالیت شش هزار و 740 نفر ایثارگر در شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

سید حسن عباسی افزود: دو هزار نفر از این تعداد جانباز و آزاده، بیش از دو هزار نفر رزمنده و مابقی کارکنان منسوب به شهدا و ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه این دوره از المپیاد به میزبانی اردبیل و در رشته‌های مختلف فرهنگی، ورزشی برگزار می‌شود، ‌تصریح کرد: ‌امیدواریم نتیجه این مسابقات و رقابت‌ها مفید به فایده برای شرکت‌کنندگان باشد.

در آیین افتتاح این مجتمع و مسابقات سراسری فرهنگی،‌ ورزشی ایثارگران شرکت گاز، استاندار اردبیل با اشاره به خدمات شایان توجه جانبازان، شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: ‌جانبازان و ایثارگران در راستای اهداف نظام و انقلاب از جان خود گذشتند تا امروز بتوانیم در مقابل بدخواهان نظام و انقلاب ایستادگی کنیم.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه هر چه داریم از برکت شهدا و ایثارگران است، اضافه کرد: باید قدردان این سرمایه‌های عظیم باشیم چرا که اگر فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود امروز نمی‌توانستیم در این مکان جمع شویم.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران افتخار همیشه ماندگار کشور هستند، یادآور شد: خدا را شاکریم که افتخار میزبانی ایثارگران شرکت ملی گاز را نصیب استان ما کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در سخنانی بیان کرد: ما به خودمان می‌بالیم که امروز میزبان جانبازان و ایثارگران از سراسر کشور هستیم.

فیروز خدایی با اشاره به اینکه ایثارگران یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند، ادامه داد: از زمانی که برگزاری این مسابقات بر عهده شرکت گاز استان اردبیل محول شده است با برگزاری جلسات متعدد در مسیر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات اقدام کردیم.

وی از تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری این مسابقات به مطلوب‌ترین شکل خبر داد و گفت: انتظار داریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اهداف در نظر گرفته شده را محقق و عملیاتی کنیم.

خدایی افزود: 550 نفر از شرکت‌‌کنندگان در این دوره از مسابقات به مدت یک هفته در هفت رشته ورزشی فوتسال، تیراندازی، دارت، شطرنج، شنا، پرتاب وزنه و تنیس روی میز به رقابت می‌پردازند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: مجتمع فرهنگی، ‌ورزشی چند منظوره شرکت گاز استان با مساحت دو هزار و 440 متر مربع احداث شده و دارای استخر و سالن‌های چند منظوره ورزشی است که 10 میلیارد تومان نیز اعتبار برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/62001/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول