اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

شرکت گاز گلستان مشکلی در تامین گاز جایگاه‎های سی‎ان‎جی ندارد

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: این شرکت در تامین گاز پایدار جایگاه‎های سی‎ان‎جی هیچگونه مشکلی ندارد.

شرکت گاز گلستان مشکلی در تامین گاز جایگاه‎های سی‎ان‎جی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، رمضانعلی سنگدوینی اظهار داشت: تاکنون به 29 شهر و 679 روستا و یک‎هزار و 390 واحد صنعتی استان گازرسانی شد.

وی تصریح کرد: این شرکت در راستای توسعه گازرسانی و خدمت‎رسانی تاکنون توانست 29 شهر و 679 روستا و 1390 واحد صنعتی عمده و جزء را از نعمت گاز بهره‎مند سازد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: از پروژه‎های مذکور تعداد 123 مورد با هزینه‎ای افزون بر 85  میلیارد ریال با حضور مسئولان استان و شهرستان در هفته دولت سال‎جاری افتتاح شد.

سنگدوینی با بیان جزئیات پروژه‎های هفته دولت خاطرنشان کرد: این پروژه‎ها در بخش‎های مختلف شامل گازرسانی به شهر جدید فراغی، 13 روستا، 103 صنعت، پنج پروژه مسکن مهر و خط تغذیه و انتقال (خط تقویتی) شهرستان گنبدکاووس مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

وی در زمینه گازرسانی به جایگاه‎های سی‎ان‎جی اذعان داشت: در حال حاضر در سطح استان تعداد 62 جایگاه  سی‎ان‎جی گازرسانی شده است و خوشبختانه این شرکت در تامین گاز پایدار جایگاه‎های سی‎ان‎جی هیچگونه مشکلی ندارد ضمن اینکه جایگاه سی‎ان‎جی شهرستان گالیکش نیز در دست اجرا بوده و برابر برنامه تزریق گاز و راه‎اندازی خواهد شد. 

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در خاتمه گفت: در آستانه فصل پاییز قرار داشته و هوا در حال سرد شدن است و مشترکان نیز رفته رفته برای گرم شدن منازل از وسایل گرمایشی استفاده خواهند کرد بنابراین دقت کنید سیستم لوله‎کشی داخلی منزل هر چند وقت یک بار کنترل شده و در صورت زنگ‎زدگی یا خوردگی فوراً زنگ‎زدایی و محل مورد نظر بازسازی و رنگ‎آمیزی شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول